Heel eenvoudig: een bod waar jij je goed bij voelt (wat je er voor over hebt en schaam je nooit voor je bod). #1500euro😀
Uitstekend alternatief.
En wat een klein kroontje eigenlijk. Voor degene die niets hoeft te compenseren!
Wanneer de band is beschadigd door hitte van de spot, kun je er wel zeker van zijn dat de smeermiddelen ook zijn gekookt en dus uitgedroogd. De lume zal er overigens ook niet veel beter van zijn geworden?
Beurt, band en je hebt dan een oud en incourant horloge voor toch een aardig hoog bedrag gekocht. Wanneer je heel zeker weet dat je, ondanks je lidmaatschap hier, je flipperitus goed onder controle hebt, kun je het overwegen. In het andere geval zou ik het je niet adviseren.
Precies wat @ThaPapper zegt, alleen kopen als je weet dat dit horloge jouw collectie niet meer gaat verlaten, en alleen dan voor een voor jouw interessante prijs.
2 observaties :
De juwelier krijgt dit horloge al 9 jaar lang aan de straatstenen niet gesleten en het is zeer aannemelijk dat ze meer mensen hetzelfde aanbod hebben gedaan, en nog steeds staat het horloge in de etalage daar.
Kortom doe een bod waar jij een hele dikke glimlach van op je gezicht krijgt. Maar realiseer je dat ook jij dit horloge niet meer aan de straatstenen zult kunnen slijten.
Je hebt dit horloge blijkbaar toch al 9 jaar in de smiezen, en dat zegt ook wel wat over de “liefde / genegenheid / aantrekkingskracht” tussen jou in dit horloge.
Of is het de drang naar het onbekende ?
Als je nu er voor jezelf uit bent hoeveel het je waard is om daar achter te komen dan bespaar je jezelf ook een teleurstelling mocht de juwelier niet happen.
En als laatste (dit is mijn mechanisme wat ik vaak gebruik voor grote aankopen) van welke prijs zou je balen dat een ander het koopt. Dus stel jij biedt 1500 euro en iemand anders neemt het mee voor 2000. Zou je er dan ziek van zijn, of zou je dan denken “prima succes ermee”.
Succes met de beslissing Ben benieuwd wat het gaat worden.
Update, het horloge ligt er nog steeds.
Ik wil proberen een gruwelijke lowball offer te doen, maar aan de andere kant doet het model mij inmiddels niks meer. En het zou van het budget van een andere interessante horloge af moeten.
Bied 200 euro
Niets kopen waar je geen interesse in hebt
Kunnen we na zo lang wachten alsjeblieft een foto te zien krijgen. Ik slaap al 4j niet meer lekker man
There’s your answer!
Niet kopen, dus!
Ik dacht zelf richting 500 eu, 200 eu zou ik me zelf voor schamen.
Waarom zou je er dan in hemelsnaam nog één euro of één minuut aandacht aan besteden.
Dan kun je overal wel op gaan bieden.
En realiseer je ook dat een horloge maar gedurende een beperkt aantal jaren geserviced wordt door de maker. Een Patek levenslang, ik dacht Rolex en Omeg minimaal 35 jaar, maar Seiko, althans voor de gewonere uurwerken haalt die 20 jaar niet.
Je hebt er nu 9 jaar van gebruikt, Als hij over 10 jaar weer een service moet hebben waar naast schoonmaken ook b.v. kast onderdelen of uurwerk onderdelen nodig zijn heb je een issue.
Voor deze hoeveelheid geld zou ik een nieuwe release kopen en misschien wel van een ander merk dat wel 30+ jaren na aankoop service garandeert.
Vaag verhaal,

Lijkt wel een zomerliefde verhaal. Zou ik haar nu wel of niet bellen???
Na 13 jaar zeker niet meer doen. Horloge is al afgeschreven.
Als je je niet schaamt voor het bod, dan is het niet laag genoeg.
Dan snap ik ook niet waarom je het zou kopen. Voor de enorme korting die je erop kunt bedingen?
Een horloge dat 14 jaar onverkocht ligt mogen ze geld bij toegeven, of nie dan?
Waarom zou je in godsnaam ene cent uitgeven aan een horloge wat je totaal niet meer interesseert?
Is dat nou de typisch Nederlandse “ik heb het niet nodig, maar het is zo lekker goedkoop” gedachte?
Als ik terug denk aan de Russische zomerliefde van 13 jaar geleden… Het spijt me geweldig, maar dat zou ik doen al stond J er naast te huilen.
Tuurlijk niet, man. Spring Drive was al sinds 1999 op de markt.
Ananta was gewoon, ook in 2009 al, een marketing flop. Waar de SLA’s en overige limiteds wel een vlucht namen waren deze horloges gewoon het liefdeskind van een Mr G en een betonnen muur.
4 jaar later :
Hint 1 om het zeker niet te kopen
Huh je vond het na 10 jaar te vroeg ?
Hint 2 om het zeker niet te kopen
Hint 3 om het zeker niet te kopen.
Enige reden om het te kopen nu is omdat het zo lang al in je kop zit en je daarom denkt dat je er iets mee moet.
Elke euro die je gaat uitgeven aan dit horloge ga je spijt van krijgen. En daar kom je maar op 1 manier achter 
Weet wel dat dus een dure les wordt want dit horloge krijg je voor 50 tientjes nog niet verpatst hier in het blauw.
My 2 cents (again)
Zou de servicebeurt erbij gebruiken bij het onderhandelen.
Bij Catawiki -alwaar de schattingen nogal royaal zijn- is het 1750 à 2250 €
Mjah, als je 'm echt wil hebben zou ik ook proberen met 1200€ cash de winkel binnen te gaan en dan bv. 900€ op de toonbank leggen en dan proberen een cash deal te sluiten (met nog wat reserve)