Welk designelement bezorgt je kromme tenen?

Dat de cijfertjes van de 10 ineens veel verder uit elkaar staan dan die van de andere getallen op de bezel! Beste Mr. Citizen, het scheelt een f#_cking hele millimeter!!1!

2 likes

Nato’s.
Elk horloge wordt lelijk als er een nato bandje op gezet wordt.

12 likes

Nee hoor ik liet mijn fantasie ook even de vrije loop :stuck_out_tongue:
Meeste zijn ‘liever niet’ en sommige ‘absoluut niet’ …

Ik vind dat iedereen een eigen mening mag hebben en de rest van de wereld moet die mening gewoon respecteren !

1 like

En daarnaast raakt de bodem van je horloge beschadigd door de perlon band.

Rolex op de wijzerplaat is genoeg. De rest weet je als koper vast wel. Wordt het horloge ook een stuk strakker van.

Stalen band zonder passende endlinks monteren… Kan echt alleen met een mesh, anders hele dikke :face_vomiting:

2 likes

Bijzonder eigenlijk, bij auto’s zie dat mensen types en etc laten weghalen. Waarom eigenlijk niet op wijzerplaten?

1 like

een mening mag je hebben, maar als je die overal rondbazuint, kun je reacties verwachten
op een horlogeforum rondtoeteren dat je Rolex, Breitling of Panerai niets vindt is in die zin vergelijkbaar met tijdens een Kick Out Zwarte Piet demonstratie roepen wat je van negers vindt

1 like

Bij een auto kun je de goedkoopste uitvoering nemen zonder plaatjes met : turbo, fwd, tsi, gti, zodat niet te zien is welke uitvoering je gekocht hebt. Je kunt ook de duurste uitvoering nemen zonder verdere aanduiding. Dan weet je zelf waar je in rijdt zonder dat iedereen kan zien wat je er voor betaald hebt.

In deze anderhalvemetersamenleving lijkt het mij sterk dat iemand anders in het voorbijgaan de letters ‘seadweller’ op je wijzerplaat ziet staan. :wink: Dus waarom je die er dan af zou willen halen is mij een raadsel. Voor als je hem bij je minnares op het nachtkastje hebt laten liggen?

Das war einmal…

1 like

Is dat zo? En hoezo? Een perlonbandje is toch niet gemaakt van schuurspons of zo?

Het is een soort karton. Haal maar eens wat Pamperdoosjes langs de lak van je auto.

Als ik een seadweller zou kunnen kopen dan weet ik wat ik koop. Ik hoef daar niet elke keer dat ik op het horloge kijk aan herinnerd te worden.

Haha. Haal je ook de ‘Dove’ logo’s van je badschuim en peuter je het Nike logo van je sneakers dan? Lijkt me een tijdrovende manier om je leven in te richten.

4 likes

het is een chemische zuur-base reactie tussen de koolstofverbindingen in de toplaag van het perlon en de messinglegering in je horlogekast

Om een of andere reden beschadigt de bodem toch. Ik kan je wel een foto sturen van hoe dat er uit gaat zien. Ik was daar ook wat verbaasd over : een rvs bodem kan toch wel tegen een nylon bandje ? Nou, niet dus.

Gaaf. En hoe is het weer in 1890? :wink:

Dit antwoord snap ik niet.

• Wat zijn Pamperdoosjes? (De laatste keer dat ik luiers kocht, zo’n 18 jaar geleden, zaten de Pampers in een plasticverpakking).
  • De achterkanten van mijn horloges zijn niet bespoten met autolak.
  • Ik dacht dat perlon een stof was, of iets synthetisch, maar geen karton.
2 likes