Welk designelement bezorgt je kromme tenen?

Voor die tijd begon jij ook gewoon aan de voorkant te draaien met je schroevendraaiertje?
:astonished:
:wink:

1 like

Schroefjes die geen schroefjes zijn maar er alleen voor de sier zitten.

1 like

Is het gelimiteerd tot Vostok? Of mag omega wel snoopy gebruiken?

En mogen “volwassenere” plaatjes wel? Dus bijvoorbeeld die komatsu golf op een Seiko? Of de roggen in de nieuwe Seiko save the ocean?

1 like

Stripfiguren* zijn kinderachtig. Alle andere tekeningen zijn vooral heel lelijk.

(*) voor een HFLE van @Jurk zou ik een eenmalige uitzondering maken.

3 likes

afbeelding

5 likes

Omdat jij het bent he, niet omdat het dan ineens wel mooi of hip is.

Stel je eens voor. Dat je in de aanloop naar je 2e leg op een semi-hip feestje bent. En dat de 2e vrouw van je dromen vraagt naar je hobby’s. En je dan dus ook je horloge moet laten zien én mag uitleggen dat daar een leuk stripje van van onze nationale horlogeclub op staat. Dat praat je echt niet meer goed, ook niet met een MX5. Van dat soort scenario’s kan ik s’nachts wakker liggen.

4 likes

Een opzichtige Tourbillion of gedeeltelijke open kast. Zenith had een el Primero model die open was. Leek net een horloge die inspiratie vond uit de film “Alien”.

FTFY. MX5 is mooi, maar zoiets overweeg ik niet voordat ik mijn midlifecrises in ga.

1 like

:joy:

Welles. Als ik aan mijn tweede leg begin. Dan plak ik batwings op de Mx-5 en ga ik naar de Comicon. Ik zeg plausibel. Plausibel. :dancer:

4 likes

Okee… doe je dan ook het originele “Adam West” kostuum aan?

1 like

Zeker! En @Schoen gaat mee als de Joker. :dancer:
Of Robin… :thinking:

Wat wil je Schoen?

1 like

Halve cijfers blijf ik tegen aan hikken.

5 likes

Ja, bel mij even als je gaat. Ik ga als Johnny Bravo. Dan hoef ik mij niet om te kleden.

1 like

Ook als tatoeage?

1 like

Ik heb niet één designelement waar ik nou echt kromme tenen van krijg, zolang het in het bigger picture van het ontwerp past vind ik het allemaal wel prima eigenlijk. Waar ik wel écht kromme tenen van krijg zijn Submariners met een date en uberhaupt alle Subs na 2010(?). Jaaaaaren heb ik Subs niet begrepen, todat ik een foto van een 5513 voorbij zag komen :heart_eyes:

Een horloge uit het duurdere segment waarbij de schroeven ‘scheef’ in de kast staan. WAAROM

4 likes

Waarom dit dan? Eeb vouwsluiting of vlindersluiting op een lederen of rubberen band geeft een veel hoogwaardiger gevoel. Plus je lederen band slijt minder hard. Daarnaast is het nog een soort bescherming dat het horloge niet zo makkelijk van je pols afvalt.

2 likes

Precies maar dat heb ik ook in het goedkopere segment.

Built for the job. Duik horloges hebben toch een duikextensie nodig voor over het wetsuit? :sweat_smile:

1 like

niemand draagt z’n dure duikhorloge over een wetsuit, maar je hebt wel gelijk, niemand rijdt met z’n H2 door de blubber, toch kunnen ze het niet maken dat ding zonder 4WD te leveren

3 likes