Welk designelement bezorgt je kromme tenen?

Ik krijg jeuk van bezels in een lichtere kleur dan de wijzerplaat, zie voorbeeld. :scream:

Het is een toolwatch van enkele duizenden euro’s. Dan mag je verwachten dat het design gedreven wordt door functionaliteit, maar dat het er ook goed uit ziet.

Je kunt mij niet wijsmaken dat ze deze ‘functionaliteit’, wat het dan ook mag zijn, niet op een manier hadden kunnen inbouwen waarbij de band wel goed aansluit.

Voor mij ziet het er echt uit als; we hebben als merk 3 ontwerpen banden en we plempen 1 daarvan op dit horloge, of het nou past of niet.

1 like

Mijn ervaring is dat lego sets bouwen heel ontspannend werkt.

Tenzij je bepaalde steentjes niet kunt vinden… :hot_face:

Als je een originele lego set gekocht hebt zijn alle daarbij behorende steentjes los leverbaar. Vaak nog gratis ook.

Lijkt me een goed plan👍

cyclops, brrr!

Een te dikke kast en een stalen horlogeband die niet tapered bezorgen mij echt kromme tenen

:face_vomiting:

Enneh dagaanduiding… alsof je niet weet welke dag het is djiezus
En de vermelding ‘date’ op de wijzerplaat terwijl nog geen 2 cm verderop een datumvenster zit allemachtig zeg

2 likes

Yes, dat is een teken van horlogefabrikanten die het alleen om de centen van de aandeelhouders gaat…en Rolex wat die verkopen hun meuk toch wel…

Waar ik vaak op kan afknappen, zijn:

2 likes

Schroefjes die random vast zijn gedraaid op een (imo walgelijk) horloge van 46000€

1 like

Dat Italiaanse vlaggetje op de secondewijzer vind ik dan wel weer grappig :slight_smile:

Verder helemaal eens…

Omega rant incoming:

1. De Seamaster wrat linksboven.

2. En dan ook nog dit:

3 likes

Horloges met het “opschrift” hublot, doen mij sowieso al niks :slight_smile:

2 likes

This can not be unseen. Oei.

Ik ben nog een newbie. Is die 2de kroon voor de GMT tijd o.i.d?

Is een “helium release valve”. Heeft voor mij (kom niet verder dan een zwembad) maar 1 doel: is leuk om open en dicht te draaien tijdens saaie meetings.

1 like

Ha ha :rofl:

Dat is de “helium escape valve.”