Welk(e) horloge(s) droeg jij tijdens een bevalling

Eenieder die vader of moeder is geworden weet hoe mooi en intens een bevalling/geboorte kan zijn. Omdat dit bijzondere moment je altijd zal blijven heugen , zal je ongetwijfeld ook nog wel weten welk horloge je droeg tijdens de bevalling van je (ex)partner.

Bij de geboorte van mijn oudste zoon droeg ik deze gouden Certina Waterking. Een mooi ingetogen horloge voor een heugelijk moment. De oudste is inmiddels bijna 3 jaar.

Mijn jongste zoon is inmiddels een aantal weken oud, tijdens zijn geboorte droeg ik deze Tag Heuer Formula 1. Een sportieve robuuste alleskunner !

8 likes

IMG_3521

En het serieuze antwoord is dat ik me dat echt niet meer kan herinneren. Druk met wat anders.

17 likes

Het moet ook niet gekker worden hierzo. Op negeren maar. :sweat_smile:

17 likes

Ik had deze om bij de geboorte van mijn dochtertje:

3 likes

Dat is meer dan 25 jaar geleden, eind jaren 90. Maar dat moet een Frederique Constant zijn geweest, ref. weet ik niet meer.

1 like

Hier 5 kinderen in het gezin, waarvan 4 door mij verwekt en dus 4 bevallingen meegemaakt.

Ik ben allang blij dat ik de namen kan onthouden (wat al wel eens mis gaat, in het heetst van de strijd) en de geboortedata.
Welke horloges ik daarbij droeg, weet ik niet meer.
Er zijn vast wel foto’s van…ergens…

8 likes

Echt géén idee! Waarschijnlijk dezelfde als de dag ervoor want hup hup naar het ziekenhuis midden in de nacht…

1 like

Leuke vraag. In mijn geval heb ik bij beide bevallingen heel bewust een horloge gekozen.

Oudste zoon

Jongste zoon

Beide horloges waren jaren lang mijn 2 favoriete horloges en hiermee heb ik er nog een leuke herinnering aan toegevoegd. Dit zijn dan ook twee horloges voor het leven :slightly_smiling_face::+1:

6 likes

In ieder geval een duiker.
Je weet het nooit met dat vruchtwater!

19 likes

En toen ging mijn koffie over tafel. Proest. :rofl: :joy:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer weet, te druk met bij allebei de kinderen een bevalling van een dag of vier mee te maken, dus, eh… ik heb onthouden dat het 24 en 26 jaar geleden nou juist niet zo’n roze wolk gevoel opriep. Meer een slachthuis setting. Dus het kan ook zijn dat ik gewoon een chrono timer om had. :slight_smile:

2 likes

Weeen getimed met deze

5 likes

Alweer bijna 24 jaar geleden. Volgens mij droeg ik toen helemaal niks qua horloges.

2 likes

Ik heb een vrouw maar dat zal wel ouderwets zijn. Een partner is voor mij iemand met wie je b.v. een bedrijf hebt.

Ik droeg bij beide bevallingen een Casio Marlin W-35 LCD horloge uit 1983. Helaas heb ik 'm niet meer.

2 likes

Zo hoort dat, COSC weeën timing! :grin:

Nee

1 like

Top topic!

Ik kan me voorstellen dat dat wel erg belangrijk is op dat moment ja.

1 like

Helemaal niks. Moest 2x op de operatie kamer gebeuren dus omkleden en alles af.

Maar bij de 1e onderweg naar het ziekenhuis zal het iets geweest zijn van mijn seiko.

En bij de 2e mijn applewatch werkhorloge. Moest met spoed naar verloskamer 6 komen (werk in het zelfde ziekenhuis) dus was tot laatste moment gewoon werken

1 like

Geen. Moest in de haast naar het ziekenhuis en een horloge omdoen dacht ik op dat moment niet aan. Had andere dingen aan mijn hoofd.

Tijdens mijn bevallingen droeg ik geen horloge. Was niet toegestaan.

Flauw dat je niet bij die vijfde bevalling mocht zijn.

4 likes