Welk(e) horloge(s) droeg jij tijdens een bevalling

De PRX bij de geboorte van zoon 1

De Datejust bij geboorte van zoon 2

:grin:

Bij de geboorte van mijn dochter weet ik niet wat ik droeg :sweat_smile:

7 likes

Was een hele bevalling :neutral_face:

14 likes

Eerste zoon een Seiko Samurai.

Dag na de geboorte Citizen Chronomaster speciaal voor gekocht, mag hij ooit hebben.

Tweede zoon Casio Oceanus.

Dag na de geboorte Citizen Chronomaster speciaal voor gekocht, mag hij ooit hebben.

8 likes

Ha grappig. Bij mijn zoontje ook dezelfde blauwe PRX.

Bij mijn dochtertje de Baltic Hermetique:

2 likes

Great minds think alike :wink:. Nog steeds een ontzettend fijn horloge die PRX en draag hem dan ook met regelmaat.

1 like

Je vraagt je eerder af welk volgnummer niet door hem verwekt is en door wie dan wel?

2 likes

In de roerige jaren zeventig was dat wel vaker onduidelijk. Zeker toen er veelvuldig op de Dam werd geslapen. Da witte gij ook Henk.

Van die smoezelige types wittewa.

Dat klopt. Niet alleen op de Dam. Ook na afloop van buurtfeesten waarbij er dikwijls “geloot” werd.
Overigens, een “Henk” komt me niet bekend voor.

1 like

Nog niet aan de orde geweest, maar zou minstens spatwaterdicht kiezen.

1 like

Inderdaad.

Jij komt hem wel bekend voor. Zal op een van die feestjes geweest zijn.

Met of zonder snor?

1 like

Altijd met.

Huh? Dus na 22 uur bevallen, blauwe hand door het knijpen van moeder de vrouw. Hechtingen, navelstreng en nageboorte. Nabloedingen. Foto’s maken en familie bellen. Weet je dan nog wel welke horloge je omhad?

Ik blijf me verbazen…

1 like

Gewassen of ongewassen?

1 like

Ik had iets anders aan mijn hoofd dan welk horloge ik zou dragen of droeg………

1 like

Hoezo? Het vrouwtje doet het werk en jij zit ernaast met een kratje pils toch? :wink:

2 likes

2x deze.
Lekker watericht toch?

2 likes

Tijdens de bevalling droeg ik mijn trouwhorloge. Idee is om deze aan mijn zoon te geven op zijn 16e verjaardag.

5 likes

Dat is 26,25 en 24 jaar geleden. Mijn gevoel zegt dat ik toen een Lorus had. Dat ga ik ff verder uitzoeken.

Ik ben zelf nooit bevallen, maar…

Toen mijn dochter op de wereld kwam- zo’n veertig jaar geleden- droeg ik denkelijk de Precimax van mijn opa. Helaas niet meer in mijn bezit, maar was zoiets als deze in staal:

Toen mijn kleindochter op de wereld kwam- een jaar of zes geleden- droeg ik mijn Datejust. Die is nu aan de pols van mijn dochter. :blush: Deze:

2 likes