Deze mag op de nominatielijst voor vreemdste topic van 2024. Wat een vraag weer.
Wat krijgen we hier na? Welk horloge droeg jij tijdens je laatste toiletbezoek? Die bezoeken kunnen best heugelijk zijn!
Deze mag op de nominatielijst voor vreemdste topic van 2024. Wat een vraag weer.
Wat krijgen we hier na? Welk horloge droeg jij tijdens je laatste toiletbezoek? Die bezoeken kunnen best heugelijk zijn!
Ik zou graag opteren voor het meest recente bordeelbezoek.
Daar heb ik geen actieve herinnering aanā¦
Tip: vraag even de meest recente camerabeelden op.
Zouden ze die bij Yab Yum nog hebben?
Die kun je het best opvragen bij de curator, de fiscus of justitie.
Hahaha⦠Theo Heuft kan ik niet meer bellen. Die is kort geleden overleden. RIP. Hij is nog best oud geworden, in āLa Douce Franceā.
Ik heb deze gekocht 3 dagen na de geboorte van ons zoontje, niet het zelfde als tijdens maar toch.
Bij ons waren ze heel streng want hij is geboren tijdens volle corona periode en ik mocht zelfs geen foto trekken met mijn telefoon.
Een verpleegster heeft dit gedaan en heeft de telefoon daarna weggelegd, een horloge mocht dus ook niet.
Nu bijna 4jaar later, 20 september verjaard hij
De enige bevalling waar ik ooit bij ben geweest was de geboorte van mezelf, en gek genoeg schijn ik niets om de pols te hebben gehad toen ik naar buiten kwam.
Ik moet volgende week vrijdag weer aan het randje van het bed zitten om dat klamme handje vast te houden. Zal ik een horloge omdoen? AirPods not done zeker? Doe wel mijn Ajax-shirt aan in ieder geval.
Beter is een AC/DC shirt
Uit of thuis?
Mijn moeder heeft nooit gezegd dat ik een horloge om had tijdens de bevalling. Ik denk het niet.
Een bevallende vrouw interesseert het echt, echt geen ene reet wat die zak baardvlees die ook in de kamer zit in zān oren heeft, Henk. Dat witte gij ook.
Jij wist sowieso wel hoe laat het was: tijd om de zachtbeklede roze tunnel te verlaten.
Mentaal heb ik die tunnel nooit verlaten. Daarom wilde ik ook altijd terug naar Oegstgeest.
Fysiek heeft het ook enige moeite gekost, getuige die bult op je kop.
Het kon ook niet anders dan dat dit topic allerlei kanten op zou gaan. Maargoed, AirPods dus, komt goed.
Ik weet 't niet precies meer. Maar bij de geboorte van mān eerste moet het haast wel mān TAG Heuer 1500 zijn geweest. Bij de tweede volgens mij een Certina, met mooie zilvergrijze sunburst plaat, die ik allang niet meer heb. Bij de derde een Seiko duiker, die ik ook niet meer heb. De kinderen heb ik overigens wel gehouden.
Bij de eerste een Daytona. Bij de tweede een Hulk. Beide horloges verkocht toen ze 3x over de kop gingen. Zoān romanticus ben ik ook weer niet nl.