Dat was de eerste, niet de vijfde.
Ik weet eigenlijk niet of ik erbij mocht zijn of niet. Dat is nooit een vraag geweest… Feit is wel dat we toen duizenden kilometers uit elkaar woonden, dus dat hadden we dan wel goed moeten plannen… dat gezegd hebbende, had ik er wellicht een horloge bij gepland en dan had ik hem mogelijk nog herinnerd.
Boer zoekt vrouw Europa?
Beide een Tag Heur end link.
Bij de 2e stond mijn ex te helpen aangezien ze verloskundige was. Het was een kans op 1 op 4 dat zij ging helpen. Het voelde ongemakkelijk, maar door het tijdstip, 02.50 uur was ik het snel vergeten
Tweemaal de Submariner, zowel 3,5 jaar geleden als iets meer dan een jaar geleden. Ik moet eerlijk bekennen dat het een bewuste keuze was dat ik die ‘er bij wilde hebben’.
Maakt het wel nog moeilijker om er ooit nog afscheid van te nemen…
Ik heb er stevig over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat dat “als ik al een horloge droeg” mijn Pulsar geweest moet zijn.
Simpelweg omdat dat het enige horloge was wat ik toen had.
Was een zware bevalling?
9 pond. Die floepen er niet vanzelf uit.
Dat krijg je ook met al dit soort topics. Na het trouwen, de vakantie, en het bevallen zit ik nog te wachten op de volgende:
- Welk horloge droeg je toen je je scheiding er door kreeg?
- Welk horloge droeg je bij begrafenissen?
- Welk horloge draag je als je van wippestein gaat?
- Wat is je favoriete Shoarma-tent horloge?
- Welk horloge is je go-to als je aan de virulente diarree bent van de shoarma op het bier?
- Welk horloge droeg je tijdens je besnijdenis?
- Welk horloge gaat er mee de kist in?
Wel even de noise cancelling aan zetten, he? Sterkte.
FTFY😎
FTFY.
Ik ben half knock out gegaan toen de tweeling bij mijn vrouw 3 maanden te vroeg met keizersnee ter wereld kwam. Mijn polsslag werd gemeten, waarschijnlijk had ik geen horloge om. Een chrono was wel handig geweest.
Welke scheiding. De eerste of de zesde? Het kunnen er ook vijf zijn, daar hebben we nog steeds onenigheid over.
Hahahaha ik ga stuk
bij m’n zoon had ik geen horloge aan, ik denk dat ik toen nog niet zo geïnteresseerd was in horloges en enkel een smartwatch had.
bij de geboorte van m’n dochter droeg ik deze G-shock
Dit topic bevalt me helemaal niet.
Leuk topic!
Toen mijn dochter werd geboren droeg ik een Casio world time.
Toen mijn zoon werd geboren mijn Tudor.