Welk horloge als afstudeercadeau voor een ingenieur? (Budget ~200eu)

Mooi hoor!

Ik moet nog 2.5 jaar voor het afronden van mijn PhD. Kunnen we in de tussentijd vrienden worden? Het liefste hecht genoeg dat ik ook zo’n cadeau krijg :joy::joy::joy::joy::joy::joy:
Hoor het graag.

6 likes

Goede keuze!

Daar gaat het om!

Dat duurt nog even :grin:

1 like

Absoluut, absoluut

Sorry hoor maar als je zo een cadeau moet kopen , of je waardeert iemand en maak er iets speciaals van of je waardeert de persoon zo veel dat je het in de groep gooit. Woke gedoe

Met al die Delftse connecties in dit topic zou je bijna een nieuwe ‘TU Delft Only’ kunnen starten. :wink:

Ik heb in Utrecht gestudeerd, geen ingenieur, maar werk nu inmiddels wel al bijna 20 jaar in Delft. :man_white_haired:t2:

2 likes

Sorry hoor, maar een dergelijke reactie op een groepje vrienden die een cadeau voor iemand willen kopen vind ik echt onbeschoft. Alsof een cadeau van om en bij de 200 euro geen waarde zou hebben voor de ontvanger? Soms vergeet ik wel eens hoe wereldvreemd mensen op dit forum kunnen zijn.

14 likes

Eens. Gelukkig bestaan er genoeg leuke mensen voor wie geld geen rol speelt, maar die wél de waarde van 200 euro kennen.

Verder vind ik iedere discussie over geld en priizen nogal irrelevant, zolang er geen budget is vastgesteld. In dit geval was dat heel duidelijk. Fijn toch, dat de mannen een cool horloge voor hun maat gevonden hebben. Wens hem veel draagplezier, vooral straks in Japan. :clap:t3:

5 likes

Goede keuze. Ziet er top uit, en zeker in het wit ook op wat nettere gelegenheden nog draagbaar.

1 like

Dit dus typeert exact wat ik bedoel

Is een cadeau alleen maar waardevol als het veel geld kost dan? Want je taalgebruik is dermate ondermaats dat ik moeilijk kan begrijpen wat je nu exact probeert te zeggen…

Ik ben in elk geval blij dat de kennis van @Strix06 wél een mooi gebaar naar waarde kan schatten :+1:

5 likes

Zo te horen heb jij nooit een horloge van je vrienden gekregen voor je afstuderen? :rofl: :cry: :cry:

4 likes

Danku, dat vonden wij nou ook!

1 like

Prima keuze en in wit heel mooi. Dan wordt zijn volgende horloge uiteraard een Eco-Drive grab and go. Ook zo Japans als het maar kan zijn :grin::+1:

2 likes

Alles kan, moeten we wel héél veel meemaken in 2.5 jaar ineens :joy:

1 like

Ik heb geen vrienden enkel volgers van mijn horlogesekte

1 like

Ah, ik neem aan dat je op de DLMKC doelt?

@Strix06 gave actie en mooi horloge!

1 like

Tijd voor een GTG! :smile: ik wil eventueel wel n steentje bijdragen :sunglasses:

2 likes

Helemaal mee eens!

1 like