Hebben jullie ook horloges thuis/kluis die je eigenlijk zelden om doet, maar op de een of ander manier maar niet kan/wil verkopen?
Voor mij is dat mijn Visitor Duneshore, een microbrand uit Amerika. Het is een super mooi ding, maar draag het eigenlijk niet meer. Wil het ook niet verkopen, want dan mis ik het weer. Net als met bepaalde muziek nummers. Ik heb een paar in mijn spotify lijst, maar ik luister er eigenlijk nooit naar. Verwijderen doe ik toch niet, want in de nabije toekomst zal ik er zeker naar luisteren…
Hoewel ik veel moeite heb gehad met het verkopen van sommige horloges (114060). Uiteindelijk voelt het voor mij beter geen overdreven attachment te hebben aan die dingen.
Nu heb ik een 126610 en ben ik de 114060 vergeten.
Het is net alsof je een luciferdoosje gevuld met lood om je pols hebt. Vooral met de originele band. Heb wel eens het idee dat het een rush job voor de ontwerper is geweest want Steve McQeen moest een horloge hebben…
Dat was een van mijn eerste horloges.
Maar met zwemmen kwam er water in.
Daar was ik goed ziek van dus snel naar de duikers overgestapt.
Maar is een mooi horloge.
Ik heb deze in de kluis liggen. Verkopen is geen optie, want ik heb er te lang op moeten wachten, maar dragen doe ik hem eigenlijk niet. 1x om gehad, maar kreeg gelijk opmerkingen, en dat is niets voor mij. Liever iets dragen wat onder de radar blijft.
Ik hou hem maar voor foto’s van te maken en af en toe naar te kijken
Heel gaaf! begrijpelijk dat je die niet laat gaan.
Voor mij zijn het vooral mijn vintage modellen die ik niet vaak draag, maar niet zal laten gaan omdat het een erfstuk is of gewoon omdat het een tof ding is
Ik heb sowieso moeite met afscheid nemen van horloges maar de MM300 draag ik eigenlijk maar zelden. En als ik hem draag, draag ik hem maar kort. waarom weet ik niet, fijn ding, beetje zwaar maar geweldige diepte in de wijzerplaat. Heeft er ook een beetje mee te maken denk ik dat ik ben begonnen met de seiko duikers.