Dit kwartet:
Deze combi is nieuw
Zonder Citizen op vakantie Gup
Mevrouw Gup heeft haar Citizen mee
Laatste keer dat ik er was lekker lunchen tussen Patek, Daytona’s en zulks meer.
Geen OV, dat niet.
Heerlijke stad, Barcelona.
Keurig Complimenteer mevrouw Gup met haar keuze
Mooi, ik zou het er niet op wagen daar:
Uit de Olivepress: **
A Rolex watch snatching gang that stole from people walking around Oliva in Valencia Province has been brought down by the Guardia Civil.**
A man and woman- both in their twenties- have been arrested and two other people are under investigation.
The criminals travelled around Spain with bogus identities and hiring cars to target victims wearing high-value jewellery and watches.
Operation Ruck was launched by the Guardia last July after a woman had a €40,000 Rolex watch torn off her while walking in an Oliva urbanisation.
She also suffered considerable injuries during the assault, but was able to provide a good description of her female assailant.
In early November, a female Swiss tourist had her €15,000 Rolex taken in the same urbanisation.
The thieves returned a few later to the same area, but an off-duty Guardia officer recognised their car as being involved in previous robberies.
He called for assistance, but then had to intervene on his own as the man and woman approached an elderly man wearing a €14,000 Rolex watch.
The officer used his car to block any chance of the thieves escaping in their vehicle, before his colleagues arrived to arrest the man and woman.
They were put before a Gandia court on multiple charges.
I rest my case
Maar wat moeten vermogende Spanjaarden en Catalanen dan?
En al die toeristen?
Afgelopen twee jaar zes maal Spanje bezocht.
Probleemloos.
Ja…het blijft wel een risico om een duur horloge mee op vakantie te nemen, maar ik neem in de afweging welk horloge ik draag ook zeker de reisbestemming en reisdoel mee.
.
Een weekendje zuipen in de omgeving van de Ramblas of in de avonduren alleen een stukje hardlopen met de rolex submariner in Kaapstad is vragen om problemen.
Boek ik een villa op Ibiza dan durf ik het wel aan.
Op de vlucht naar Ibiza meerdere rolex, breitling en ook een AP gezien.
Ik denk dat een hoop van wat je gezien hebt “replica’s “ zijn om het maar eufemistisch te stellen. Alles voor de buitenkant hier, veel klatergoud en kromliggen voor de geleaste auto(s). Vechten om wie op zondag de rekening van de familielunch mag betalen, maar de rest van de week op een houtje bijten. Wat ik wel zie is veel vintage spul, uit de erfenis en de duistere peseta’s van opa . De verplichte doormelding van aankopen boven eur 2500 aan de belastingdienst helpt ook niet in de verkoopaantallen.
Met komst van deze laatste aanwinst gaat maandag de 1521 mee naar
Vandaag nog wat bandjes binnen gekregen dus vermaak mij wel.
hoop alleen dat ik niet zijn naamgenoot tegen kom met snorkelen
Goede keuze! Ik neem dit jaar ook lekker een Squale mee op vakantie. Lekker zorgeloos dragen naar het strand enzo! Voorheen droeg ik meestal mijn Omega op vakantie maar ik was daar toch ook altijd wel voorzichtig mee. Met de Squale kan ik lekker zorgeloos vakantie vieren. Al dat geflex op die resorts heb ik inmiddels wel gezien.
Met de rubberen band ook perfect voor het warme weer.
Deze op rubber …
-
koffers sjouwen ✓
-
vrouw insmeren crème ✓
-
bier drinken/bbq’en ✓
-
zwembad hangen ✓
-
uit eten/terrasje/…
? ✓
-
koffers sjouwen ✓
-
(niet te duur ivm diefstal/verlies/beschadiging ✓)