Welk horloge droeg je op je huwelijk?

Werkelijk prachtig!

1 like

Jeetje, wat een lastige vraag. Mijn eerste huwelijk was 46 jaar geleden. Toen had ik weinig geld, dus een goedkoop horloge. Vervolgens gemiddeld iedere 3 jaar een nieuwe bruid. Ik weet niet eens meer hoe ze er allemaal uitzien, laat staan die horloges.

5 likes

In 2001

5 likes

Ik droeg een stemmig zwart horloge, passend bij de setting.

Inmiddels weer een jaar of tien gelukkig gescheiden. En in tegenstelling tot @Watch2Morrow heeft me dat niet twee schapen, een kameel en twee oude VW busjes gekost. :joy:

7 likes

Moet altijd weer aan deze denken :sweat_smile:

3 likes

Hahaha, ja ik ook. Briljant.

1 like

Toevallig heb ik haar vorige week gevraagdā€¦
Geen ring voor mijā€¦ nu sparend voor een explorer 1.

4 likes

Ok, nog een klassieker:

3 likes

Ik had deze om de pols in 2014.

7 likes

Mooie keuze! Proficiat met de verloving :blush:

1 like

Een vintage Breitling Chronomat 769 uit de jaren 194ā€¦ (was een vroege met serienummer aan binnenzijde deksel) op zwarte lederen band.

Gelukkig bewaarde ik dat horloge niet op dezelfde plek als mijn trouwkostuum. Ik merk dat alles wat ik in die kast bewaar met de jaren onverklaarbaar is gaan krimpen.:worried:

2 likes

Explorer 214270 mk2

8 likes

73084263a759ceb4fd75b3bea83d8c45523b3c86_1_280x500

RW Tango in 2014

2 likes

Was het zoā€™n gothic type?

1 like

Echt geen flauw idee meer, het is ook al 31 jaar geleden, en het horlogevirus bestond nog niet :smile:

1 like

Nice shoes by the way :sunglasses::sunglasses:

1 like

Ik zeg ook altijd: ā€œik ben weer een kilo ouder gewordenā€.

1 like

Geen horloge om op mijn trouwdag, zoals het heurt. Los van het feit dat ik pas recent besmet ben met het virus, werd het mij verboden door de ceremoniemeesters en de getuigen. Die controleerden ook echt of ik er eentje om had. En ik zal je zeggen, ik heb het geen moment gemist die dag. Betekende wel dat wij na het fotomoment met onze klassieke auto zonder klokje erin te laat waren voor onze eigen trouwmoment, maar ja, dat hoor je ook pas later. Het was een topdag, zelfs zonder horloge.
En ja, nog steeds gelukkig bij elkaar.

1 like

U woont in Saudi Arabiƫ met uw 12 jarige bruid?
Of dat zijn de veters van de dochter? Dat zijn geen benen van een volwassene.

Of er is sprake van al wat oudere kinderen, mogelijk uit een vorige relatie :wink:

Ik ben dan ook ervaringsdeskundige.

1 like