Welk horloge droeg je op je huwelijk?

Ik heb tijdens mijn huwelijk geen horloge gedragen, dat zou niet conform de etiquette zijn (het huwelijk is voor altijd).

Dat zijn dan ook fantastische Orisen. Orissen? Hm.

Laat die ANWB gasten maar lullen, complimenten dat je in de jaren 90 een smaakvol horloge hebt gevonden. Daā€™s geen vanzelfsprekendheid.

3 likes

Heb je het nu over die schoenen met dat motief? Ik vind het wel ballsy, tijdens je trouwen een lekkere Hugo de Jonge doen.

1 like

Tijdens je huwelijk mag je wat mij betreft, heerlijk fout gaan met je schoenen.
Het nutuurlijk jouw dag! (al vindt de bruid vaak dat het haar dag is :slight_smile: )

2 likes

Dank Chris! :wink::+1:

Het grappige is dat deze horloges toevallig deze week voor het eerst bij de horlogemaker zijn, voor een full service. In al die jaren hebben ze perfect op tijd (Een paar seconden in de plus per dag) gelopen en met sterke amplitude. Nu nog liepen ze prima, maar jaā€¦ na 22 jaar mag er wel een dropje olie in.:thinking::blush:

2 likes

Als ik me in een pak en leren schoenen moet hijsen om met allerlei mensen in een zaaltje het eigendomsrecht op een persoon te claimen is het niet mijn dag, zo leert de ervaring mij. Dat is heel erg andermans dag.

Op mijn dag ben ik op blote voetjes aan het rommelen met een paar dames die ik helemaal niet goed genoeg ken om er mee te doen wat er op dat moment gaande is.

Vandaar die tic met waterdichte horloges. :grinning: Voor kwalitatieve me-time.

8 likes

Hahaha, mee eens.
Maar trouwen kan dan ook op je blote voeten.
En na je huwelijk met wat schone hertjes rond huppelen kan natuurlijk ook nog.
Al kan dat wel weer reden zijn voor een scheiding.

1 like


Plaatje van het www. Heb deze al een tijd niet meer in het bezit.
Mvg. Bertjan

4 likes

Vorig jaar getrouw voor de wet, toen droeg ik mijn Tag Heuer CX2110. Die zal ik (normaalgezien) niet meer verkopen.
Dit jaar Augustus zullen we ceremonieel trouwen en daarvoor moet ik nog een horloge kiezen !

De Explorer 2 polar (16570) of de speedy zijn de 2 grootste kanshebbers.
Ik zal een groen pak dragen dus overweeg een bijpassend uurwerk erbij te kopen, die limited edition Seiko Marinemaster komt binnenkort uit ā€¦ maar die is nogal dik en utilitair voor die dag vind ik.

2 likes

Ik had deze foto al eens op HF voorbij zien komen, maar het blijft een prachtig stel. Nooit wegdoen.

1 like

Zoon moet ook schoenen aan op bruiloftā€¦ En was een van de weinige fotoā€™s waarop het horloge zichtbaar isā€¦

3 likes

Ah, dat verklaard een hoop.

Zou je als horlogeliefhebber op zoā€™n dag proberen dat het horloge vaker zichtbaar is op fotoā€™s?
Of is dat iets dat je toch wel vergeet?

Als in donkergroen? Dan is zoā€™n zwarte Speedy misschien beter dan een Explorer Polar denk ik.

De fotograaf had er geen oog voor denk ik :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Wat een hilarisch topic is dit en veel goede en minder verhalen komen naar voren. Ik ben nog veel te jong om aan trouwen te denken dus we kijken over tien jaar wel verder, maar een reverso om de pols lijkt me wel wat.

1 like

Je bent altijd te jong om aan trouwen te denken :wink:

Haha geintje. Ach ik sluit zelfs niks uitā€¦ Al ben ik recent gescheiden.

3 likes

Dank je wel Richard! :blush: Nee, die gaan nooit weg. :sunglasses:

Veel sterkte! De meeste mensen in mijn familie zijn gescheiden maar ik blijf optimistisch!

1 like

Dit horloge droeg ik tijdens mijn huwelijk en beide zijn er nog steedsšŸ˜€!

Mā€™n oude Citizen loopt niet meer, PeterLC heeft er al eens heel erg zā€™n best op gedaan.
Onlangs kreeg ik 3 donor-Citizens, misschien gaat dat lukken!

6 likes

Klopt ja, donkergroen. Dezelfde kleur als het trouwpak van voetballer Dries Mertens.

1 like