Welk horloge droeg je op je huwelijk?

Pakje?

2 likes

Trouwkostuum… beter? :smiley:

1 like

Goede kleur :ok_hand:t2:

Grappig hoe dat kan verschillen… in mijn familie (ooms en tantes) 8 Broers en zussen van vaders en moeders is niemand ooit gescheiden :slightly_smiling_face:

2 likes

Verschil moet er wezen

2 likes

En wat doe je met de horloges die je van je ex hebt gekregen toen je nog getrouwd was?

3 likes

Ga jij dit topic even moeilijk maken :smile:

3 likes

Houden… als ze mooi zijn lig… gegeven is gegeven en dus van MIJ.

Maar voor mij, ik ga niet scheiden… slechte hobby.

Ik heb deze twee ooit gekregen. Zelfde myota uurwerkje, de Fossil en de Festina… Kwamen toen uit een goed hart natuurlijk. Super mooi zijn ze niet, maar ja, als je zoiets krijgt hou je ze toch, want gekregen uit liefde zeg maar…

Nu twijfel ik. Ik heb nog nooit een horloge geflipperd. Je krijgt hier ook geen drol voor natuurlijk, maar zal ze niet snel meer dragen…

Aan de plus zijde, deze kunnen gewoon in het laadje als ik de plek nodig heb voor een horloge dat ik zelf koop of krijg van mijn nieuwe relatie. Ik hoef dus nog geen nieuwe doos te kopen :slight_smile: :slight_smile: ze liggen niet echt in de weg.

2 likes

Hulde

3 likes

Ze heeft me geen horloges gegeven, maar ik heb er wel een die we samen kochten in Denemarken. Ik heb daar geen moeite mee. Het was een leuke trip, en dat horloge is daar een leuke herinnering aan.

Sterker nog, ik heb 10 jaar lang een ring gedragen die ik ooit van een Britse scharrel had gehad terwijl ik al lang en breed samenwoonde met andere dames. Ik had goede herinneringen aan die ring, en vond 'm tof. Diezelfde ex stond er op dat ik 'm wegknikkerde, en dat was voor mij al een signaal dat die relatie niet OK was.

Iedereen heeft een verleden met zowel goede als slechte herinneringen aan mensen en plaatsen. Jaloezie botvieren op derden of zelfs objecten is niet alleen kinderachtig maar ook een persoonlijk zwaktebod: Je geeft in feite aan een onzeker en kleinzielig figuur te zijn.

9 likes

Ik droeg deze op onze bruiloft.
Had deze breitling als bruiloft geschenk gekregen van mijn schoonvader.
Nog steeds heel blij mee

1 like

Wat een TOPkado. De beste man heeft het volkomen begrepen.

1 like

Hmmm. Ik zou mijn vrouw echt subiet tegelijk de voor- en achterdeur uitschoppen als zij nog een ring van haar ex zou dragen en die weigerde af te doen. Of lijd ik onder

Toegegeven: ik ben dan ook

En het is vast

Ik ben vast en zeker nu

Mijn vrouw draagt ringen en horloges die zij van mij kreeg. Zij zijn extreem persoonlijk. Van mij, voor haar. Misschien is het een goed idee als ik professionele hulp ga zoeken. Ik heb nog wel wat beltegoed.

15 likes

13 likes

Lekker zo’n fotograaf. Jullie zijn nauwelijks zichtbaar :smile:

10 likes

Snap ik wel met zo’n horloge :wink:

Het mooiste staat erop hé… al had ik de bruid ook wel eens willen zien :smile:

1 like

2 likes

Waarom? Als zij het een leuke ring vindt… Bedreigt dat jou? Geen reden voor ontslag, dacht ik zo.

Alleen bestaan bij de gratie van wat een ander je laat zijn is diep deprimerend. Ik hoop dus van harte dat dat volledig vrijwillig is. :+1:

3 likes