Welk horloge droeg jij het meest in 2017?

Op Hodinkee en Worn & Wound zag ik leuke artikelen over hun meest gedragen horloges;


http://wornandwound.com/watches-wore-2017/

Misschien heb ik het gemist, maar zo’n soort topic zag ik nog niet langskomen. Wel een flipperoverzicht, maar dat is toch iets heel anders.

Ik trap af met mijn meest gedragen horloge, dat was de 2016 versies van de Explorer. 1,5 jaar in bezit en een echte blijver. Wat was het bij jullie?

25 likes

Ik vrees dat het dit barrel was, m’n klushorloge. Vrij veel geklust dit jaar. :joy::joy::joy:

6 likes

Letterlijk een “daily beater” dus :+1:

1 like

Sja… de daily beater dagelijks ivm werk.

Maar is absoluut niet mij favo uit de collectie.
Met werken is het mooie spul dragen niet haalbaar.
Thuis wissel ik meteen en wissel echt om de paar dagen weer van horloge.

Mijn favo en daarom ik degene met ik gok de meeste draag uren buiten werktijd om is dan toch wel deze.

5 likes

Heb er nog maar 1 dus geen lastige keuze.

4 likes

Laatste halfjaar de SARY073 presage cocktail blue moon.
Heerlijk comfortabel en uitermate precies!

10 likes

Inderdaad, ding krijgt regelmatig flinke klappen. :grin:
Verbazingwekkend dat hij het gewoon blijft doen. Sterker nog, toen ik het ding binnen kreeg uit China werkte het automatisch opwinden niet. Maar de nodige klappen later begon de automaat steeds beter te werken. :laughing::laughing:

1 like

Leuk topic! Bij mij over heel 2017 toch de Excalibur omdat ik deze het meest gedragen heb tijdens werk vanwege de hele goede lume en makkelijke ratcheting stalen band😊


Blauwe is ook cool😎

Inmiddels is de Nite tritium 100 de Excalibur aan het vervangen zeker tijdens werk☺

7 likes

Deze…want die heb ik maandag tot en met vrijdag om op de bouw.

In de avonduren en weekenden wissel ik af.

8 likes

Ondanks nieuwe aanwinsten vermoed ik toch deze…:wink:

12 likes

By far, deze:

10 likes

No doubt my Staudt!
Perfect zakelijk horloge ondanks de 42mm

9 likes

Een klassieker met extra aandacht dit jaar door de remake SLA017. Mooi!

1 like

De concurrentie arriveerde te laat in het jaar om in dit topic nog kans te maken. Deze heeft dus gewonnen.

15 likes

Ondanks een mislukte verkoop-poging, gaat deze nog steeds het vaakste om de pols;

10 likes

Jij hebt geen keuze, anders wordt je vrouw boos :wink:
Maar dat is geen straf in dit geval!

1 like

Deze denk ik, maar dat is ook niet eerlijk: voor de zomer had ik een 1-piece collection - deze dus.

5 likes

Mijne Stowa. Ik heb een haat-liefde verhouding met dat ding. Vaak wil ik hem flipperen, maar ik ben bang dat ik spijt krijg en hij is erg mooi en draag hem vaak vanwege zijn cleane military uiterlijk. Maar handwinden is nog steeds niet helemaal mijn ding. Ook het enige horloge dat al zo lang bij me is gebleven :smile:

9 likes

Ik heb mijn werkhorloge weer het meest gedragen!
De SSC357P1

3 likes

Geen twijfel, de Sub.

10 likes