Welk horloge gaat er écht nooit uit?

Ik dacht dat dat “jouw” merk was dat je verzamelde en lang naar opzoek was.

Klopt ook en zo zijn er ook andere horloges waar ik lang naar gezocht heb. Daarom heb ik er nog geen ‘band’ mee. Blijft mijn favoriete merk. :slight_smile:

1 like

Dit erfstuk van mijn vader

En deze door Charlie Duke gesigneerde Speedmaster

En de GMT

Rest ben ik ook aan gehecht, daar niet van.

8 likes

Mijn GS gaat niet weg, want mooi en onderhoudsvrij.

De Speedy en 7a blijven ook, vanwege het design.

12 likes

Poeh wat een vraag.
Allereerst het Diesel horloge (nu even geen foto voorhanden) wat ik ooit van mijn vriendin heb gekregen (naast het feit dat die ook niks zal opbrengen) :joy:

Daarnaast denk ik dat dit nooit zal vertrekken:
Mijn graal (betrekkelijk zeldzame bulova seahunter 200):

En dit niet snel:

11 likes

Deze, kadootje van mijn lief.

Daarnaast nog drie andere die ik alledrie (nog) niet kan laten zien.
Twee omdat ik die ergens later deze maand pas krijg en één die ik al wel heb maar de meeste andere HFLE-deelnemers nog niet en ik hun uitpakplezier niet wil bederven.

23 likes

Die UG… :star_struck::star_struck:!

2 likes

Dat is idd een mooie bijkomstigheid. :+1:

1 like

Je kunt aan deze foto ook zien hoe het komt dat je hem mooi vindt…

1 like

Mijn speedmaster, kado van mijn vrouw voor vijftigste verjaardag.

Ok Tom, kom maar op met je clou! Ik wil wel meer dan alleen de lucht wat harder door mijn neus naar buiten blazen, dus doe je best :sunglasses:.

Omdat je je bril niet op hebt…:wink:.

10 likes

Ha!

Mijnheer, wat een dijenkletser. Doe mij haar kletsende dijen maar.

2 likes

Mijn GS quartz zullen ze van m’n koude, stijve, dode blauwe pols moeten wrikken. Als m’n zoon interesse heeft mag hij wachten tot vader de asem uit heeft geblazen.

De rest is vervangbaar of minder speciaal.

2 likes

Door Charlie Duke gemollesteerd bedoel je! ‘Gegraveerd’ met een sleutel of zo…:scream:
Wie is Charlie Duke?

1 like

:joy:

Blijkbaar was hij in de ruimte ook niet heel voorzichtig…

1 like

Ai, wat laat je je nu kennen… De mond vol van iconische dit en dat maar je klassiekers simpelweg niet op orde. Vooral jammer daar je zelf nog wel eens wat over je eigen Moonwatch roept.

Groet, Vincent

8 likes

Ik ken niet alle crews van alle Apollo missies. Jij wel?

P.S. Waarom moet er altijd Groet, Vincent onder? :sweat_smile:

Hi Ralph,

Deze heer komt zo nu en dan voor speciale Speedmaster events naar Europa - daar zou je 'm al van mogen kennen. Na de vele, veelal dezelfde wristshots van je eigen Moonwatch, had ik me ingebeeld dat je werkelijk interesse in het horloge en zijn historie had - verkeerde inschatting van mijn zijde waarvoor excuses.

Afsluiten met een groet vind ik netjes maar ik realiseer me terdege dat jij en ik over een aantal zaken serieus van mening zullen verschillen dus alle begrip als je dat niet begrijpt.

En om in jouw stijl af te sluiten - Enjoy the Freacking day! (spelfout hoort bij de stijl)

Groet, Vincent

15 likes

De PloProf van m’n pa.

25 likes