Poeh wat een vraag.
Allereerst het Diesel horloge (nu even geen foto voorhanden) wat ik ooit van mijn vriendin heb gekregen (naast het feit dat die ook niks zal opbrengen)
Daarnaast denk ik dat dit nooit zal vertrekken:
Mijn graal (betrekkelijk zeldzame bulova seahunter 200):
Daarnaast nog drie andere die ik alledrie (nog) niet kan laten zien.
Twee omdat ik die ergens later deze maand pas krijg en één die ik al wel heb maar de meeste andere HFLE-deelnemers nog niet en ik hun uitpakplezier niet wil bederven.
Mijn GS quartz zullen ze van m’n koude, stijve, dode blauwe pols moeten wrikken. Als m’n zoon interesse heeft mag hij wachten tot vader de asem uit heeft geblazen.
Ai, wat laat je je nu kennen… De mond vol van iconische dit en dat maar je klassiekers simpelweg niet op orde. Vooral jammer daar je zelf nog wel eens wat over je eigen Moonwatch roept.
Deze heer komt zo nu en dan voor speciale Speedmaster events naar Europa - daar zou je 'm al van mogen kennen. Na de vele, veelal dezelfde wristshots van je eigen Moonwatch, had ik me ingebeeld dat je werkelijk interesse in het horloge en zijn historie had - verkeerde inschatting van mijn zijde waarvoor excuses.
Afsluiten met een groet vind ik netjes maar ik realiseer me terdege dat jij en ik over een aantal zaken serieus van mening zullen verschillen dus alle begrip als je dat niet begrijpt.
En om in jouw stijl af te sluiten - Enjoy the Freacking day! (spelfout hoort bij de stijl)