beste medeforumers.
ik zie zoveel horloges voorbijkomen, en er worden er ook regelmatig verkocht, voor weer wat nieuws of zo te kunnen aanschaffen,het is misschien wel leuk om eens een nieuw draadje te maken over welk horloge men nooit zal verkopen, en om welke reden. erfstuk. omdat ie zo mooi is of omdat hij zo lekker draagt.
dus mijne heren en dames kom maar op met de foto’s van jullie lievelings horloge.
ik vergeet bijna zelf mijn horloge erop te zetten.
er is een horloge wat ik nooit wegdoe, ik heb m al heel lang en is gewoon een simpel quarts horloge,maar hij draagt zo lekker, en het is een horloge wat ik bij allerlei klusjes het eerst pak. mijn camel trophy.
Mijn monster of hij moet zo naar de klote zijn dan koop ik gewoon een nieuwe maar verkopen zal ik hem niet doen draagt super staat leuk
En mijn G Steel vann guess 2 keer bij iemand om de pols gezien een jaar of 10 terug ik was verkocht zoek tocht gehad en gevonden toen van mijn ouder gekregen voor mijn verjaardag klokje wordt nu bijna nooit meer gedragen hij is zeg maar met pensioen in de horloge box maar verkopen doe ik hem niet
Voor de rest van mijn klokken geld alles is tekoop als de prijs maar goed is
Airman.
Omdat ik al zo lang op zoek was naar een Airman en toen deze quartzversie -ooit in een niet zo grote oplaag gemaakt voor de amerikaanse markt- vond, die helemaal haast niet te vinden is.
Die gaat dus nooit meer weg.
Deze,heb ik toestemming voor nodig van mijn vrouw.
Heb haar namelijk beloofd dat zulke horloges later naar mijn zonen gaan.
Heb 3 jongens dus deze
en deze
gaan ook nooit meer weg.
Heb voor een volgende grote aankoop ook weer een legitieme reden,ben de trotse opa geworden van mijn eerste kleinzoon.