In mijn “even voorstellen post” probeerde ik wat mooie horlogeverhalen boven de tafel te krijgen, maar met minimaal resultaat.
Dus hierbij een nieuw topic “de antiflip”.
Eerst moet ik misschien even uitleggen wat ik met antiflip bedoel, want het heeft niks met afkeer tegen het gezellige besje te maken (voor al de tielenezen onder ons).
Ik bedoel ermee het horloge wat je voor een bijzonder moment in het leven hebt gekocht en een leven lang bij je zal blijven. Dus niet omdat het een slimme investering is maar eerder een mooie herinnering, behalen van een doel of nagedachtenis.
Ik ben namelijk van plan een GS Shunbun ter eren van de geboorte van mijn dochter te kopen en vanzelfsprekend zal deze niet verkocht worden een “antiflip”.
Maar om daar te komen moet ik eerst wat meer vertrouwen winnen op het forum zodat ik een gezocht post mag plaatsen.
Ik hoop dat jullie me willen helpen door jullie “antiflip” te delen met een mooie foto en het verhaal wat erbij hoort.
Nou mijn verhaal heb ik gedaan en velen van jullie kennen de GS Shunbun waarschijnlijk al.
De reden waarom moge duidelijk zijn voor de meeste leden hier, maar mocht jij het nog niet weten, Jorrio, samen met @MotoSkooly, @royke74, @Archer en @TagEd heb ik aan de geboorte van dit exemplaar gewerkt.
Dan zou ik die gelijk kopen. Anders blijf je continue achter de feiten aanlopen en moet je die GS weer toch weer een keer flippen om een Patek te kopen.
Nu heb ik met de BB58 en BB54 mezelf voorgehouden om die voor zoon en dochter te houden dus misschien praat je het jezelf in sommige gevallen ook wel een beetje aan
In ieder geval blij met beide Tudors, en dan ook meer voor mezelf om te dragen. Kan even goed dat de kids later helemaal niks met horloges hebben. Dan verkopen ze het maar.