Welk horloge heb je al minstens drie jaar? Show je blijvers!

Mijn Garmin Forerunner 935 is de enige die aan criteria voldoet hier… :upside_down_face:

2 likes

14 likes

Nieuw gekocht in 1985, vlak voor dat ik naar de Koninklijke Militaire School ging.

10 likes

Deze via het HF gekocht ergens in 2011. Ik had net het sportduiken ontdekt en vond deze Prometheus Jellyfish geweldig als duikklok.

En vijf jaar later is deze erbij gekomen. Tweedehands uit Japan, daarna een grote beurt bij Omega. Wijzers, wat tandwieltjes en sluiting vervangen waardoor je het gevoel krijgt dat hij een leven lang mee kan. Deze gaat meestal mee op reis naar Azie vanwege de comfortabele metalen band in warme klimaat, Kan ook prima als dresser :slight_smile:
Duiken doe ik nu met een computer op de pols… de horloges zijn echte deskdivers geworden

12 likes

Geen fijne reden , maar wel een mooie herinnering en een mooi horloge :heart_eyes:

2 likes

Vanaf 1986 drager van deze Tudor Submariner (Snowflake) van ik dacht 1979

26 likes

16 likes

Muv de CW heb ik deze horloges meer dan 3jaar (variërend van 4 tot 9jaar) … de CW zal ook wel in dit rijtje komen, want ik ben niet zo van t flipperen … ooit eens een brunmontagne en een meistersinger verkocht.

8 likes

Dit zijn mijn klanten in de longstay

23 likes

Supergaaf ding💪

Terecht! Super cool. Hee, nou ik je zie… Ik ben terug van vakantie. Even een PBtje schrijven. :slight_smile:

1 like

De Speedmaster heb ik sinds 2019. De Longines en Zenith heb ik in 2020 aan de collectie toegevoegd.

15 likes

Die Bell toch maar houden Onno.
Er is soms wat twijfel vertelde je me, en je weet dat ik geen superfan ben van deze maar toch heeft deze klok iets puurs’ en serieus’
Onder de streep: i like it.

2 likes

Ik moet er wel bij zeggen dat als hij moest kiezen tussen de B&R en de PAM, dat ik te allen tijde de PAM zou houden.

2 likes

De Pontiac was van mij opa en de Seamaster Quartz en Prisma van mijn vader.

13 likes

Deze old fashioned Tudor Grantour is van de partij voor dit draadje

8 likes

Deze 556 sinds maart 2020. Ondertussen hebben ze het referentienummer gewijzigd zag ik.

16 likes

Ik heb enkel blijvers…

Stay strong! :muscle:

Alles voor de Lemania

6 likes

9 likes