Welk horloge heb je al minstens drie jaar? Show je blijvers!

Al bijna deze 9 jaar deze topper nog nooit zo lang een horloge gehad

7 likes

12 likes

Eigenlijk had de 925 hier ook tussen moeten staan :rage:

2 likes

Hahahaha, misschien heb je gelijk. Verkeerd was ie zeker niet!!!

Maar dit horloge illustreert wel iets dat ik vaker hoor…wilde erg graag bij aankondiging deze zilverling, dacht dat dit een eindstuk zou zijn. Kocht het ook bewust nieuw. En dat was voor mij destijds ècht wel even een ‘dingetje’. Ik genoot ervan. De unieke zachte uitstraling van het zilver, de subtiele kleurstelling etc etc. Toen wat gedonder met de verf die verdween na een sopje met S&C.(teveel citroen denk ik) Daarna kwam er iets handgemaakts uit Japan in beeld. Ik wilde de Minase die toevalligerwijze achter de schermen werd aangeboden.
Daarmee deed ik een groot offer naar iets dat ik nog specialer vond. Daarmee was de geest uit de fles.
Dat herkennen veel HFfers nog wel denk ik.
Maar nu wordt het raar…ik verkocht de Tudor, en na een paar weken merkte ik dat ik deze supernova niet miste. En nu weet ik zelfs dat ik hem niet opnieuw zou kopen!!!
Is toch raar?

1 like

Geweldig, die Northflag heb ik ook. Gaat ook nooit weg!

2 likes

Trouwens deze heb ik al meer dan 30 jaar…

Titaan uitvoering. Uit de allereerste serie

7 likes

Ook langer dan 3 jaar…

9 likes

En deze dan…met een Valjoux 7734.
Voor die dingen wordt intussen serieus veel geld gevraagd.
Kwam ik achter door @Fate_Amenable_To_Change die zich werkelijk als een gentleman gedroeg vóór ik in onwetendheid een laag bedrag zou voorstellen.
:ok_hand:

7 likes

Deze heb ik ondertussen ook 3 jaar. Nooit gedacht toen ik hem impulsief langs mijn neus weg bestelde bij cwc

8 likes

Ik heb maar één reputatie en bovendien heb ik een geweten. Even los van het feit dat je vrienden geen oor aan naait. Vreemden ook niet, maar vrienden al helemaal niet.

Toen je me het 2 jaar geleden ook vroeg had ik het allemaal nog niet in het snotje, dus als je daar toen de prijs bij had genoemd die je laatst noemde was hij wel pleite geweest.

2 likes

Cool die BN’er :ok_hand:

1 like

Sinds oktober j.l. mag ik ook mee doen. Deze BB nu iets meer dan 3 jaar in bezit. Regelmatig op het hakbord gelegen maar toch steeds de dans ontsprongen.

2 likes

Je bent een kenner :wink:

1 like