Bofkont, ik heb al mijn kids met aanhang een duur horloge gegeven. Maar zelfs nog geen Flik Flak van de kids terug gekregen
Kwestie van opvoeden
Je bent wel zuinig op je spullen dan, chapeau!
Dat zijn er ook best wat. Mooie SARX trouwens. Ik heb dat nooit gedaan, had het moeten doen.
Mooie discrete smaak. Ik hou er van.
Omdat ik vaak erg lang nadenk, kijk, overweeg, nog weer een keer nadenk, en dan pas koop zijn al mijn horloges blijvers.
Ik heb al tig keer de opties doorlopen voordat ik er een koop.
Zo ben ik ook erg blij met elk horloge dat ik tot nu toe heb gekocht.
Ben 4 jaar geleden begonnen met de hobby, nu 3 ‘echte’ horloges in mijn bezit waarvan 2 nu 3+ jaar
Supersport chrono
Hydroconquest
Om ruziein de horloge lade te voorkomen krijgen ze beide ook evenveel draagtijd
Echt een leuk topic dit.
Update sinds ergens vorig jaar. Alles wat ik toen had heb ik nog steeds, en een paar erbij:
Ik wilde zeggen “coole Zenith”, maar herpakte me toen ik nog eens keek.
Ik zie vier erg coole Zeniths, maar dat is de hele onderste rij en de middelste rij rechts. Ik heb een saaie smaak, zeg maar, het moet niet te druk of sportief worden.
Ik ben geneigd om te zeggen dat dat voor jouw doen zes jaar is, maar evengoed ben je een boefje. Kom eind Augustus maar terug met dat ding.
One small step for the regular…one giant leap for Daffie.
…deze is too cool for school…en blijft.
Degene die ik het vaakste draag… Is de Citizen
Maar ik ben blij met de variatie, zowel in looks, technologie als purpose (sorry, kon even geen NL woord hiervoor bedenken). Er is er geeneen die ik weg wil doen vanwege een gebrek aan draagtijd.
Dit gezegd hebbende, je bent echt de eerste die de blauwe Defy niet in het coole rijtje zet. Altijd gedacht dat echt Iedereen die fantastisch vond.
Ik denk dat “ingetogen” de lading nog beter dekt.
Ik heb niks met geïntegreerde sporthorloges, dus ik vind de Defy niet lelijk, maar zou er nooit een klik mee hebben.
Uiteraard besef ik dat dat een beetje raar klinkt uit de mond van een eigenaar van een Santos de Cartier, maar die zie ik niet als geïntegreerd. Of als puur sporthorloge. Dat ding is gewoon raar.
Die links boven met stepped bezel is een snoepje, als je van complicaties houdt. Dus die noem ik gewoon “cool” in plaats van “Supercool”.