Welk horloge heb je al minstens drie jaar? Show je blijvers!

En weer helemaal terug :sunglasses:

6 likes

Al een jaar of 20

De Perrelet was kortstondig in andere handen maar is weer terug

Waar de Tokyoliefde mee begon, ik ‘moet’ er nog 1

En mijn 2 BB58’s hebben de 3 jaar ook aangetikt

Over 3 jaar verwacht ik deze nog allemaal te hebben. De Globemaster en Tokyo zijn de enige horloges die ik met enige regelmaat draag, maar toch zijn het allemaal blijvers

19 likes

3 jaar en 4 dagen in bezit :wink:

13 likes

Mooie diepte van de wijzerplaat, groot contrast tussen indices en plaat.

1 like

15 likes

Bijna 15 jaar in bezit

8 likes

Die blijft zo mooi!
Ik denk inmiddels iets grootser en kan in dit geval 36mm best hebben: spijt dus🫣

2 likes

Deze sinds vandaag ook 3 jaar in bezit dus mag nu ook hierop.

9 likes

Allemaal heel mooi en die OrietStar is echt heel leuk en apart :heart_eyes: :+1:

Sinds 2018:

23 likes

3 jaar

14 likes

Deze inmiddels alweer 3,5 jaar in de collectie.

22 likes

Misschien wel langer dan 3 jaar. :blush:

16 likes

Dat mag, uiteraard. :slight_smile:

Mijn pa heeft hem 54 jaar gehad, ik nu 2 jaar, telt dat?

12 likes

Een horloge dat ik het langste van allemaal bezit, is mijn Seiko 7T59. Dit horloge is door Seiko uitgebracht voor de Olympische Spelen in 1992 in Barcelona. Ik heb hem nieuw gekocht indertijd. Hij is dus nu 33 jaar oud.
Was toen best een flink bedrag voor die tijd. Ruim 1.100 gulden.
Heel lang mijn favoriete horloge en ook vele jaren lang gedragen tot ik een keer een bruuske beweging met mijn arm maakte en een van de push pins afbrak en de 7T59 door de lucht vloog. Horloge defect. Ik heb hem na verloop van tijd naar Seiko Nederland gestuurd. Zij zouden hem herstellen, maar dat bleek totaal geen succes. Vervolgens jarenlang in een lade gelegen, totdat ik vorig jaar door forumlid @PTSeiko werd benaderd. Hij heeft tot mijn grote vreugde mijn 7T59 weten te herstellen en ik draag hem weer. Zo bijzonder.

Verder heb ik ook al een jaar of 10 een Citizen Eco Drive. Dit horloge heb ik vooral gebruikt op mijn hikes op de Hardangervidda in Noorwegen en op mijn trektochten doir de Zwitserse en Oostenrijkse Alpen en hikes in de Dolomieten, waaronder de Alta Via Uno. Omdat dit horloge het altijd doet. Solar, Radio Controlled enz.
Door gezondheidsproblemen lukt dat niet meer.

Een horloge dat ik ook al vele jaren bezit is een Raymond Weil Tango 300 8160-ST2-50001. Zwitsers, Geneve.
Dit horloge is mijn werkhorloge. Heb ik meestal om mijn pols als ik aan het werk ben, klussen e.d.

7 likes

Mijn eerste automaat, nieuw gekocht in 2019.

7 likes

Sorry @Fate_Amenable_To_Change ik heb wel een paar horloges ouder dan 3 jaar, zeg maar de goedkope meuk waarmee ik begon. Maar de regel dat ik niet mag zeggen is een blijvertje. Dat zijn al mijn horloges en dat weet jij :wink:

2020

2020

2020

2020

2020

2020

18-3-2022

2020

Heb zelfs deze allemaal nog :upside_down_face:

Gek he Chris, hoe het HF je vormt in de loop der tijd :wink:
Smaak en eisen zijn ietsje veranderd :grin:

3 likes

2018, mijn eerste automaat

2019

2020

2021

2021

2022

Als ik die foto’s zo achter elkaar zet, realiseer ik me dat ik een bandenflipperaar ben. Geen enkele zit op de originele band :smiling_face:

18 likes

13 likes