Welk horloge heb je helemaal niets mee?

Ok dit zal misschien voor sommigen een naar topic worden maar we moeten natuurlijk allemaal tegen kritiek kunnen. eigenlijk moet het je gewoon niet boeien en dragen wat je leuk vindt. sommige iconen worden zo verheerlijkt dat de grote massa hier vaak in meegetrokken wordt. In dit topic mag je echter je onmin ventileren over iconische horloges die jij gewoon niet mooi vindt. Ik trap af met de Omega Seamaster.


Ik heb deze in real life om gehad dus ik weet waar ik over praat. De gegolfde wijzerplaat wordt ik duizelig van en de open wijzers vind ik niet echt mooi. De band is veel te druk en de sluiting was bij mijn 17cm polsen zo groot dat het leek of ik een kleine banaan onder aan mijn pols had. De bezel is slecht en niet goed vast te pakken wanneer je hem wil draaien. Kortom helmaal niets voor mij. Begrijp me niet verkeerd. Ik vind Omega een super mooi merk maar dit model bekoort me niet.

33 likes

Audemars Piquet…brrr :confounded:

4 likes

Brrr

16 likes

Panerai Radiomir en Luminor. Doen mij helemaal niks.

2 likes

image

6 likes

De meeste eigenlijk: Speedmaster, Royal Oak, Submariner, en zo kan ik wel even door. Iconisch en obligaat

3 likes

Ik heb dat met de Rolex Submariner 114060, door velen geliefd maar ik vind hem veel te bonkig en te bling.

De BMW M5 (E60) onder de horloges.

18 likes
6 likes

Cartier Tank. Vind de vorm niks. De wijzerplaten niks. Het merk niks.
En toen ik ooit een foto zag van Muhammed Ali met een tank om zijn pols moest ik hard lachen.

2 likes

De gehele Hublot horloge lijn… :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

O sorry iconisch horloge…:grinning:

6 likes

+1

1 like

Ziet er inderdaad niet uit maar het ding rijdt als een malle! En vind die nieuwe kastvorm ook geen porem

1 like

Rolex submariners met glossy dial. Zeker eentje met datum. Een mooie 5513 is wat anders.

1 like

Gekke antenne op dat ding :fearful:

1 like

“Met welk iconisch horloge heb je helemaal niets?” was beter voor m’n OCD. Maar waar te beginnen zeg?

Subs, Speedy’s, Dwellers, zo’n beetje alles waar Genta iets mee te maken had, Turtles, ProPlofs, Links, Colts, Luminors, Venturas, G-shocks, Tanks, Reverso’s en last but not least de Swatch plastic fantastics.

Maar wat nu iconisch betekent? Deze kwam ook voorbij als icoon:
p02pwqk0

Kende 'm niet. Geinige bak. Niks voor mij.

2 likes

Zo dat lucht op denk ik!? :slight_smile: Goed topic @dreski gaat een hoop tere zieltjes pijn doen :joy:

4 likes
9 likes

Prachtig! :heart_eyes:

(Heeft spijt hem ooit verkocht te hebben…)

1 like

Ho, ho.

3 likes

tumblr_nvsv177bFA1uitzhdo1_500

Het mag een keer. :slight_smile:

2 likes