Welk horloge heb je helemaal niets mee?

Oei, oei, hier worden wat schenen geraakt. :joy:

:joy::joy::joy:

1 like

Dan hebben we het ā€˜lelijke horloges-topicā€™. Joe!

Fijn je hebt gewonnen. Gooi er maar een slot op. Laten we het hele forum sluiten. We hebben nu alles wel gehad. :wink:

1 like

Totaal ander topic toch?
Het lelijke horloges topic gaat over horloges die - objectief gezien - simpelweg lelijk zijn.
Hier gaat het om wat je persoonlijk/subjectief gezien niet trekt. Totaal iets anders :joy:

En nog Ć©Ć©n van mijn kant. Opvallend dat dit merk hier nog niet voorbij is gekomen.

3 likes

Horloges met Ć©Ć©n kroon die alleen maar uren, minuten en seconden weergeven.

Owā€¦ ik heb er niet eens op gelet. Gewoon google. en de eerste besten foto die ik kon pakken hier neer gegooid.
Niet eens gezien dat ik een variant te pakken hadā€¦ compleet eerlijk, wist niet eens dat het een variant is. Nooit in verdiept.
sorry.

Het origineel, of een variant.
Ik snap hem niet. Hij pakt mij niet.

PS, kleine aanvulling. Horloges met een datum puist.
Van welk merk dan ook, met puist vind ik echt echt niet mooi.

1 like

idd lelijk :zipper_mouth_face:

Sjezusā€¦wat een lange irritante titel :v:

1 like

Lekker dan. Mijn topic titel weer aangepast. Ik snap dat het verwarrend is als je de ontwikkeling van het hele topic niet hebt gevolgd. Ik begrijp eigenlijk niet dat leden hierom gaan zeiken maar toch een bijdrage in het topic gaan leveren. Maar goed nu is alles denk ik duidelijk en kan ik mooi even los gaan.
De Tudor Ranger.


Wat een ongelooflijk cheap pseudo microbrand ontwerp van een horloge. Ik zou er nog geen 50 euro voor uitgeven. Hij heeft gelukkig geen nowflake wijzers want dan was 50 euro nog te veel.
Zo dat lucht opā€¦

8 likes

Heerlijk topic !
Al mijn horloges die ik had en heb zijn genoemd. :joy:
Inclusief mijn forumnaam :blush:

6 likes

Ben nu wel erg nieuwsgierig naar het verhaal,? Zou je een linkje kunnen delen oid,?

NĆØhhh de breedte is 'm net niet.

Als je Google raadpleegt ā€œSeagull 1963 movementā€ kom je genoeg linkjes tegen. Hier een van de bovenste.

1 like

Horloge is nog tot daar aan toe, maar ik vind zoā€™n band vreselijk!

Gaat over horloges. Geen Zippo aanstekers.

Haha inderdaad een draak van een horlogeā€¦ veel te groot en die schop van een uurwijzer, dat gelijkt nergens op. Ze waren zelfs te cheapo om de lume van de minutenwijzer tot aan de tip te vullen. Hopelijk koopt niemand dit gedrocht.

Zo, nu kan ik verder genieten van de mijne :innocent:

11 likes

Sommige van de besproken gedrochten mogen de naam ā€œhorlogeā€ niet hebbā€¦ ehā€¦ wachtā€¦

:blush:

Is dat nou een bund strap?

:face_vomiting: :face_vomiting: :man_facepalming:

1 like

Jeetje, daar krijg je schele hoofdpijn en huilbuien van.

1 like