Welk horloge heb je helemaal niets mee?

8 likes

:joy::joy:

2 likes

Dat is niet het doel natuurlijk.
Ik denk overigens dat de speedy pro vooral populair is vanwege de gunstige prijs. Andere iconen zijn een stuk duurder.
Overigens snap ik natuurlijk wel de historische waarde ervan.
Een speedmaster die ik overigens wel weer kan waarderen is de speedmaster 57.

1 like

Waarom staat er een fallus met twee ballen onderop de wijzerplaat van zoā€™n springdrive?

2 likes

Godsammeā€¦ Canā€™t be unseenā€¦En bedankt.

Nu zie ik niet alleen een slappe leuter, van onderen bekeken, maar ook een anus. Op de blauwe plaat een gebleekte zelfs.

Dat vind ik gelukkig wel humor, maar @koekoek moet er mee leven.

Geen springdriveā€¦

Is een gestileerde quartz-kristal.

Los daarvan, mijn dochter van 8 zei hetzelfde toen ze mijn king quartz zagā€¦ :joy:

1 like

:thinking:

2 likes

:joy:

Had je al eens goed naar de dagweergave van die blauwe gekeken :wink:?

(Foto van @koekoek)

10 likes

De meesten zijn al genoemd maar ik kan die Seikoā€™s SKIKSEN en andere duikers van hun niet aangluren. Er zijn er nog wel een paar, Breitling vind ik ook helemaal niks.
Maar die Seikoā€™s komen hier met dertig in een dozijn voorbij en dan heb ik daarbij nog vaak de opmerking gezien dat die in elke collectie thuis hoort.

Nope, je komt niet eens binnen bij mij met zo een ding.

1 like

Moderne Breitling niet nee, maar gisteren zag ik een link op het forum naar dit artikel:

Met dank aan @Tiktikehv. Mooie spullen.


Ze kunnen het wel. Ze doen het alleen niet meer.

6 likes

Er is van elk merk altijd wel iets te vinden wat kan bekoren denk ik.
Ik ben slechts liefhebber en geen kenner, er is meer dat ik niet ken of weet dan wel.
Dus is mijn mening gebaseerd op wat ik ken/weet/ Echter heb ik hier geen enkele Breitling voorbij zien komen die mij iets doet. Vind ze er vooral goedkoop uitzien en begrijp ook niet de samenwerking met Bentley.

Door dit forum ben ik mij in Seiko gaan verdiepen. Kan het echter niet echt mooi vinden. Maar dit is nog de enige die ik wel mooi vind!

Maakt me meer en meer blij dat die Seiko nu bij mij zit :):grinning:

1 like

Ajā€¦
Want? Je kunt ze niet veroorlovenšŸ¤”. Klinkt redelijk gefrustreerd dit.
Eigenlijk zeg je dat je niks met horloges hebt, aangezien Rolex toch wel meer modellen maakt dan de bekende Sub en Date.
Brei forum niks voor jou :+1:

5 likes

Vanuit Bentley bezien niet nee. :slight_smile: Helemaal mee eens. :+1:

Het was voor mij cool om me eens te verdiepen in wat ik verguis. Met een moderne Breitling zou ik dood nog niet gevonden willen worden. Zelfs de prachtige TransOcean day-date is veuls te groot met 43mm.

Blijft er toch nog Ć©Ć©n over voor me. Die ik op dit forum, waar jij en ik worden doodgegooid met van die lelijke Colts en Avengers, nog nooit heb gezien: De 40mm Montbrillant 01.

7 likes

Excuus.

1 like

Klopt, vanuit Bentley gezien ja. Andersom snap ik wel, zou de kijkshop ook peteen doen :slight_smile:

Deze gaat nog wel idd maar heul mooi kan ik hem niet vinden. Ik heb moeite met die bezels van ze en die heeft deze helaas ook. De maat is dan wel weer mooi.

Hahahahahaha. Heerlijk.

Idd bekende Rolex bashingā€¦

1 like