Welk horloge heb je helemaal niets mee?

Quote Jaco " Ieder Rolex-model"

Dat je dat allemaal haalt uit die drie woorden van Jaco. Geweldig knap. Wie is hier nou de frustie ?

9 likes

Het zit je hoog hù. Man man man


Volgens mij komt zo’n beetje elk merk en vele modellen voorbij in dit onderwerp. Ik zie het specifieke “Rolex bashing” niet.

3 likes

Huilebalk-alarm! Wie denk jij dat je bent om mijn mening te veroordelen?
image

3 likes

Aangezien Rolex een grote naam is in het horlogewereldje zijn er fervente voorstanders maar ook fervente tegenstanders. Tegenstanders (maar ook voorstanders) omwille van allerlei redenen. Kan de redenen opnoemen waarom ik een fervent Rolex aanhanger ben. Lees veel op het forum en kom regelmatig ongefundeerde uitspraken tegen zoals hierboven. Kan heel gemakkelijk gaan zeggen “heb niks met Seiko”, klopt ook, maar de hoofdreden is dat ik me nog niet verdiept heb in Seiko en er ook niets van ken. Hoor wel veel goeds over Seiko dus ze zullen wellicht fantastische horloges maken. Ongefundeerde uitspraken kan iedereen doen, maar je schopt wel veel mensen tegen hun schenen en reacties blijven dan ook niet uit.

1 like

Waar schop ik je dan?

1 like

Volgens mij is de vraag van de TS heel duidelijk en wordt er niet om onderbouwing gevraagd. Als jij dat wel verwacht en je in je ballen voelt getrapt door meningen is dat jouw probleem. Daar kan jou sneue mening (waar niet om is gevraagd) niets aan veranderen.
Dikke doei!

2 likes

Wat trekken veel mensen zich, veel aan van een andermans mening.

Relax.

:peace_symbol:

7 likes

Welk type horloge draag jij?

Duikers, dressers en digitaal.

Da’s wel heel vaag.

Daar vraag je om. En verder heb ik geen in een kansloze discussie.

2 likes

Da’s juist het mooie van dit topic, je mag lekker zeiken en niemand mag zich persoonlijk aangevallen voelen!

1 like

Je moet altijd schoppen waar het pijn doet heb ik geleerd :joy:

Date Just?

Man man man man man man man,

@Jaco, @Spoon1, @Nick4u2, mag ik jullie er op attenderen dat ome @dreski dit topic begon als kwinkslag, grap of grol?

Je moet het allemaal niet te serieus nemen, dan krijg je gezeik. Het is gewoon lekker van dik hout planken te zagen.

Dus nee, @Nielsracing, Breitling zit me niet hoog, ik vind het gewoon heerlijk om lekker van leer te trekken tegen die rare tegel met die wijvenkroon die ze tank noemen. Of het clichĂ© van de sub. Of die totaal gehypte tering kiloknaller van een SKX met z’n scheve kutrehaut.

hqdefault

23 likes

Ja maar , ja maar . Die heb ik. En nu voel ik mij helemaal aangevallen en op den piemel getrapt. Kom maar op jonge. Ik weet waar je huis woont. :wink::wink::yum:

3 likes

Ik was nog niet over Tag Heuer begonnen. Man man man man man wat een Shitters. Shitters, zeg ik je. Voor plebejers. Met foute auto’s.

Heuer draait zich om in z’n graf. Het is allemaal de schuld van Tag.

9 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

hahaha eindelijk iemand met zelfspot! Heerlijk om te zien dat mensen die een horloge van 5K+ dragen zich aangevallen voelen, take a chill pill popjes!

2 likes