Welk horloge heb je helemaal niets mee?

Met deze heb ik echt niets. Begrijp me niet verkeerd, ik ben wel een Apple gebruiker. :rofl:

1 like

hatseflats !!

daā€™s pas een mening. En ook een serie waarheden. Ik doe mee!

:slight_smile:

1 like

Ik zie hier ook meerdere horloges, die ik heb, vertrapt worden; en kan er alleen maar om glimlachen. De argumenten kloppen namelijk vaak wel. :wink: De afgelopen weken mijn Datejust gedragen, aan leer - maar ja, het blijft gewoon een dameshorloge. Nu weer de Speedmaster Pro - en daar heb ik ook al 17 jaar een love/hate verhouding mee.

Die SKX is evenmin een schoonheid, zeker aan de lompe Z22 band waar ik ''m nu weer aan draag. Maar het heeft gewoon wel ietsā€¦

1 like

:joy:
Ik heb hem laatst geprobeerd en voor het geld is er echt helemaal niets op aan te merken als de uitlijning klopt, maar dat weet je zelf ongetwijfeld ook. De enige reden dat ik hem wegdeed is het feit dat 'ie te groot is voor mijn pols.

Neeeeā€¦! 36mm is de perfecte maat voor de moderne man als je het mij vraagt. De DJ is de enige Rolex die ik ooit zou overwegen te kopen.

1 like

593e81ade8b4c

:grin:

6 likes

Stowa. Ook zoā€™n pokkemerk.

EĆ©n of andere verwende hobbybobo neemt een zieltogend merk over van een ouwe rukker die geen opvolgers meer heeft die de fikken er nog aan willen branden, en noemt dat ononderbroken geschiedenis. Dat dan zā€™n grootste verkoopsucces een glorificatie van een lelijk, radioactief nazihorloge ter grootte van een putdeksel is is gewoon de kers op de taart.

Dat ie dan ook nog een goedkope rotversie maakt met een wijzerplaat die er uitziet alsof er een tube stopverf op is klaargekomen.

Bah. Ik heb daar totaal niets mee. :slight_smile:

26 likes

Sinds je je liefde hebt verklaard voor de daydate kan ik niks meer van je aannemen als een serieus statement :grin:

2 likes

Het is meer die bling/bling bezelā€¦ Maar ja, je kunt ook zoeken naar een 1600 i.p.v. 1601, als we 't over vintage hebben.

1 like

Schuurpapiertje en voila.

Ik heb overigens echt niets, maar dan ook niets met deze superocean:

4 likes

Volledig mee eens, meer iets voor de vrouwenpols tegenwoordig :slight_smile:

indd, Steinhart qua looks beter :wink:

1 like

Ik zal eens kijken of ik een passende BH en hakken kan vinden, want 36mm valt mij niet tegen.

1 like

Horloges met een groen bandje, heb ik niets mee!

Laat dat TAG maar achterwege inderdaad :joy: Vintage 4 life!

Als ik lang genoeg douche met mijn pony Rita worden ze allemaal groen.

1 like

Unisex. Noemen ze dat toch.
Voor hem en haar. Net als een windjack bij de Anwb. Hoe heet dat merk ook alweer? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Die van mij was veel goedkoper? Of ging het enkel om nieuwe DJā€™s?

jeezā€¦:face_with_hand_over_mouth: