Welk horloge heb je helemaal niets mee?

Vind ook dat de metalen band niet zo matched met de retro look van de kast. Beter zou ik em op presidential bandje vinden.

Euh ā€œIlostmynutsā€ ?

Idd, al die klokjes volbehangen met steentjes vind ik ook niks. Voor niet aan de buitenkant op de kast.

Had ooit es ergens gelezen dat het hierop geĆÆnspireerd zou zijn.

Jaren terug es irl gezien, maar vond het om de pols een stoeptegel.

4 likes

Sterker nog, op de foto is het ook een stoeptegel. :slight_smile:

6 likes

Had eerst een gewone show foto op het oog. Totdat ik deze zag. Geeft idd beter de stoeptegel look weer.

Dit soort chronoā€™s. Dat wil zeggen, met de stopwatch seconden op een subdial. En dan ook nog een tachymeter bezel aanbrengen :face_vomiting:

4 likes

Ik voel me gelukkig niet aangesproken vanwege het feit dat ik helemaal geen auto heb. :smiley:

1 like

Je hebt een punt

3 likes

Human Nature :face_vomiting::face_vomiting:

Dan draag ik nog liever geen jas, ook al is het -10 gradenā€¦ Het wordt tijd dat Youp dat merk inclusief de dragers een flink afzeikt hoewel hij met ā€œwie is het mannetjeā€ al in de richting kwam want velen uit die categorie dragen, niet geheel toevallig, dit merkā€¦

1 like

Dus als ik een horloge niet mooi vind dan mag ik dat niet vinden zonder dat ik de hele geschiedenis en elk model van het merk ken? Of als ik dat allemaal wel weet ga ik het opeens mooi vinden?

Ben ook zo blij dat ik geen ā€œkennerā€ ben en gewoon kijk naar wat ik mooi vind en in mijn budget past. Heerlijk ongehinderd door enige kennis en een daarop gebaseerd oordeel voelt lekker vrij.

En wat niet in mijn budget past kan ik alsnog mooi vinden en er is geen enkel merk waar ik elk model mooi van vind. En dan nu het bekende Rolex bashen omdat ik het niet kan betalen en vanuit pure frustratie en jaloezie gewoon moet zeggen, bijna alle rollies zijn lilluk :slight_smile:

3 likes

U voor jou.

tenor-1

Ohjeeā€¦Chris W wil ook wat zeggen :sunglasses:

1 like

Kijk nou uit dat je zā€™n achternaam, ondanks het koude w.nt.rweer buiten, niet publiceertā€¦

2 likes

1 like

Ik kan noch bevestigen, noch ontkennen dat ik in die datsja was.

Soms moest ik mijn mening bijstellen, ik heb bijvoorbeeld geen enkele Seiko of Rolex.
Het is natuurlijk gemakkelijk om te roepen: ā€œik heb niets met Rolexā€ en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel eens heb geroepen. Onlangs zag ik een horloge, die ik (al voordat ik het merk zag) heel fraai vond. Het was een Rolex Oyster Perpetual 39mm. Geen datum, prachtig!


Maar ik heb zelf meer met Omega om maar een voorbeeld te noemenšŸ˜€

11 likes

Wat een heerlijk topic dit.

lange-tenen

10 likes

Major butthurt alert. :joy: