Welk horloge heb je helemaal niets mee?

Royal Oak, 99% van wat Rolex maakt, Hublot, Panerai…

HE-LE-MAAL mee eens… :slight_smile:

Hmm, volgens mij is er iets goed mis met mij…
Ik heb of vind mooi zo’n beetje alles wat er hier voorbij komt…:joy:

5 likes

ok, van dat meisje heb je al meer dan eens een gifje gebruikt. Wie is dat?

Oja alle dikke vergrootglazen…zo n dikke pukkel op je glas verpest echt alles. En waarom ? Omdat je dan beter de DATUM kan zien ( :angry::angry:!!!:angry::angry::angry:???) Why ???

4 likes

Ik ook niet!!:grinning:

Nou dat is vooral @zulu die strooit met die gifjes van deze dame. Ik ken haar niet.

2 likes

hahaha, sterker nog… met haar heb ik ook he-le-maal niks… goed topic !!
:slight_smile:

Laatst eentje (kwarts) geserviced, van de wederhelft van een forumlid. Kastconstructie is een nachtmerrie… :sweat_smile:

1 like

Omdat mijn ogen minder goed worden - en dat vaker voorkomt bij mensen die de herfst van hun leven ingaan…? :slight_smile: Ik had er ook niks mee, maar op mijn '73 1601 DJ staat 't gewoon OK. Eigenlijk is dat hele horloge op een prettige manier volkomen fout, maar ja - it beats money in the bank…

1 like

Mijn lees-ogen worden ook wat minder maar dan maar niet die oh zo belangrijke datum zien .
Wel echt grappig hoe iedereen nu elkaars smaak eindelijk openbaar kan afzeiken :+1: zonder scheve bekken

1 like

En ik zou willen dat ik haar kende. Het is een lief meiske wat bij Victorias secret rondhuppelt. Stella Maxwell in haar jongere jaren :blush:

1 like

Kon wat :joy:

1 like

Alles met een datumloep en alles van Rolex!

3 likes

Ik gooi er nog een schepje bovenop: werkelijk ALLES van Seiko :joy:

3 likes

Bijna. Alles. Is. Lelijk.

Geen grap.

edit: PS: Héél lelijk.
edit 2: Ik zat een hele lap text te schrijven maar het komt echt neer op mijn eerste regel hier.

1 like

Als Seiko liefhebber heb ik echt helemaal niks met de snowflake. Springdrive vind ik echt helemaal niks. De dial is dan wel mooi maar ook overrated omdat Seiko veel van dit soort dials gemaakt heeft wel ook in horloges die een stuk minder kosten. Ik zou mijn 5000 euro op zak houden en voor 100 euro een ouwe snowflake quartz kopen :no_good_woman:

2 likes

:face_with_raised_eyebrow:

10 likes

Brrrrr indeed

Doe mij eens een modelnummer van een oude snowflake quartz die zo’n dial heeft?

Maar Spring Drive is de shit foshizzle. Als ze het toch eens in een pakketje stopten van 38mm x 10mm, dan werd ik blij. :slight_smile: