Welk horloge heb je helemaal niets mee?

eigenlijk alles van Hublot

12 likes

Inderdaad, Hublot. En ook alles waar deze merknaam op staat (maar vooral deze):

Dit vind ik ook een esthetische misser van de eerste orde:

En verder alle zwartgeblakerde versies van klassiekers, zoals deze:

En deze:

rolex

En tenslotte de Michael Kors onder de huidige generatie Rolexen:

:nauseated_face: :face_vomiting:

6 likes

Truer words… Die is inderdaad cray cray, die Armanex. Maar ook niet iconisch. Gode zij dank.

2 likes

:joy: indeed sir, indeed

2 likes

Nog iets vergeten. Ik vind de AP Royal Oak zeker niet lelijk, maar zodra ie offshore gaat, gaat het mis.

4 likes

Verklaar u nader.

Persoonlijk vind ik juist dat springdrive het slechtste van twee werelden is. Onderhoudskosten zijn ook echt niet mals. Doe mij dan maar een gewone quartz. Maar ik snap dat er mensen zijn die het wel een mooie techniek vinden.

Er zijn er heel veel verschillende en naar een specifieke referentie zoeken zal erg lastig zijn. Ik had een blauwe:

Hier in een witte:

6 likes

Dus alles uit China is een icoon? Want daar gaat dit topic over namelijk.

1 like

maakt niet uit welke model van de zovelen

die band ook, zonder nadenken dr op gesmeten

2 likes

Bedoel je PADI specifiek of de Turtle in het algemeen?

Willen jullie het ook van mij weten? Ja? OK komtie.

Tank, Monaco, Reverso, G-Shock GW-M56xx, Nautilus etc etc oftewel in mijn ogen hoort een horloge rond te zijn. 4-kant vind ik gewoon niet mooi. Iets met smaak en verschil.

Alle speedmasters

7 likes

Bijna alle Cartiers, bijna alle Seiko’s, Navitimers, alle formule1 horloges, brrrrrrr, G-shock, erg veel Daytona’s en alles wat bi-color is.
Is TW-steel of U-boat al iconisch? :joy:
Ik begrijp niet dat mensen daar geld aan spenderen.
Ook iets met smaak en verschil…

3 likes

Ik heb helemaal niets met duikers. Volgens sommigen hier zou dat na een tijdje op het forum rondhangen wel veranderen, maar dat is nog steeds niet gebeurd.

4 likes

De Yachtmaster is één van de raarste, meest nutteloze Rolexen. Drie keer zo lomp ogend als de Sub, maar op één of andere manier maar een derde zo waterresistent.

Het is de overtreffende trap van krankzinnig om er dan ook nog een roségouden versie van te maken die er gewoon uitziet als een Hilfiger. Eh, Armani. MK. DNNY. :slight_smile:

Cray cray dus.

1 like

Hij is dan ook ontworpen voor óp de boot, niet eronder. :wink:

3 likes

snoop-dogg-went-out-in-a-duck-toque-let-the-ps-battle-commence-17-photos-214

2 likes

Ik realiseer me dat het een beetje een jeuk-antwoord is (zoals “ik hou van alle muziek” :face_vomiting:) maar er zijn eigenlijk geen iconische horloges waar ik niks mee heb. Het zijn iconen om een reden, en die redenen kan ik altijd wel apprecieren.

Ik vind ze niet per se allemaal mooi, en ik zou ze zeker niet allemaal hoeven hebben, maar alle echt iconische horloges die in dit draadje voorbij komen (en dat zijn ze zeker niet allemaal) vind ik toch wel op z’n minst interessant.

Duur is niet per sé iconisch.

3 likes

Ik had de YM rosegoud met Oysterflex vorige week bij Mekker & Zuur om de pols en hij is in het echt fantastisch :sunglasses:

9 likes

:joy:

3 likes