Welk horloge heb je net opgestuurd naar een nieuwe eigenaar?

Deze is net op de post gegaan.
De meest toegankelijke column wheel chronograaf met een warme plexi dial.

5 likes

Heel fraai.

Was er een specifieke reden voor of gewoon flipperitus :grinning: ?

Ik droeg deze al jaren niet meer. Misschien 1 keer per jaar een halve dag. Teveel concurrentie voor wrist time :rofl: Dus besloten om deze beauty door te geven aan een andere liefhebber.

Verkeerd huisnummer genoteerd🙈 Post NL wilde geen moeite voor me doen om het te wijzigen. Gelukkig vandaag aangekomen bij de koper.

deze mooie dreffa is onderweg naar amerika.

3 likes

Gisteren al op de post gegaan naar een forumgenoot.

De collectie bijna ‘clomage vrij’

2 likes

Zojuist op de post gedaan.
Gekocht met het idee hem te dragen bij wat minder sportieve gelegenheden, maar na een jaar is dat moment nog niet gekomen.
Dan komt er toch een tijd dat je afscheid moet nemen en door moet gaan.:pleading_face:

1 like

Deze is vandaag bij een nieuwe eigenaar afgeleverd als het goed is!

Hij was heel tof voor een zomer, maar tijd om te gaan en plek te maken voor wat nieuws :slightly_smiling_face:

2 likes

Vandaag deze uitgezwaaid…op weg naar een nieuwe liefhebber,
Een fijn horloge dat ruim 4 jaar in de collectie heeft doorgebracht. Bijna een record :smiley:

5 likes

Zojuist deze verkocht. Verzamelwoede toch iets uit de hand gelopen want had begin dit jaar nog “slechts” 43 tag heuers en ben aan het ruimen geslagen.
Bedoeling is om straks 5 modellen te hebben die ik graag wil kopen/houden. Twee heb ik er al en zoek er nog drie.
maar…eerst ruimen. Met het vertrek van deze heb ik er nog 16 die een nieuw baasje moeten hebben. :wink:
Deze is iig ingepakt en morgen onderweg naar een nieuwe eigenaar.

2 likes