Welk horloge heeft jou het meest verrast op een positieve manier?
Ik begin met de Tissot Seastar 2000. Op papier te groot en de kleur leek wat flets op foto’s, maar aan de pols is hij perfect qua formaat en de wijzerplaat is ontzettend mooi met een soort sunburst turquoise effect.
Ik droeg altijd lederen banden met dressers, en was niet eens zozeer gecharmeerd van Tudor, tot ik hem irl zag. Boven verwachting blij met een bronzen kast & band en het horloge zelf
+1 voor de kever! En een bijdrage aan een topic wat ik graag ga volgen; voor mij deze bulova. Voor een paar knikkers te koop en heel veel waar voor het geld. Foto van. @wander
Deze! Ik snap niet dat je deze zo weinig ziet.
Voor dit budget een small date en een maanfase is toch tof? En dan die blauwe wijzers…
Hij legt het vaak af tegen m’n speedmaster fois.
Hééé, wat een schitterende Tissot.
Die had ik nooit eerder gezien.
En erg mooie wijzerplaat die me doet denken aan de iets bravere, maar ook zo mooie Eterna KonTiki date.
Zie foto hieronder.
Maar mijn posverraswatch bleek de zilveren Tudor te zijn.
Laat je je meevoeren door de meningen/verwachtingen van veel HFleden dan zou je er niet aan moeten beginnen.
Want zilver ongeschikt en het theelepeltjes verhaal kwam meerdere keren langs (zwart en vies en vlekkerig en etc etc)
En ik had er meteen een goed gevoel bij.
Ik was welkom bij @Gosz voor een kijk-, en bepotelsessie voor ik zou besluiten tot aanschaf.
Samen met @Floydian67 naar O in Brabant en passen.
Besluit genomen en besteld, man man man ,wat duurde dat lang, uiteindelijk om de pols.
Wat een onder de radar beauty. Door z’n terughoudende kleur geen ‘inyourface’ klok.
Maar wat blijkt ie veelzijdig en veel kleuren te bevatten.
Heb op een enkel horloge na, nog nooit zo lang achter elkaar een nieuwkomer gedragen.
Dat bewijst toch wel iets dacht ik.
Onderstaand een impressie
Dat is misschien wel de mooiste Tudor ooit. Ook heel gaaf dat de band van brons is.
Het is dat ik morgen al een ander horloge ga ophalen (topical Speedy) anders had ik een nieuw project gehad
Bovenstaand mijn recente ‘verbazing’
Horloge van een plaatje gekocht, dus altijd afwachten dan. Waar wow: super afwerking, extreem goed ontspiegeld saffier, messcherpe en super duidelijke wijzers en indices, prachtige gedecoreerde sluiting op een mooi stukje krokodil
Toch echt deze hamilton pilot engineer. Een w10 reissue
Gekocht in een impuls. In het begin was ik skeptisch echter hoe langer ik hem heb, hoe meer die bevalt.
Het horloge draagt heerlijk. En dankzij het mineraalglas waar ik eerst tegenop zag, lijkt het alsof je de wijzers zo kunt grijpen. Prachtig in zijn eenvoud
Klassiek, maar toch ook hip en sportief.
Stijlvol en strak, maar toch ook wat trendy.
Voor jong en oud en past prima bij verschillende maten van polsen zag ik reeds meermaals!
Kortom: een aanradertje, de Breitling Navitimer A23322!