Welk horloge heeft jou positief verrast?

Tijdje terug gepast, en inderdaad verrassend mooi. Ook goede foto trouwens :smiley:

3 likes

Lekker zeg die wijzerplaat. Ik heb de blauwe gehad maar de liefde was van korte duur.

3 likes

Voor mij is het de Zelos Swordfish met zalmkleurige dial. Had echt twijfels maar positief verrast :wink:

6 likes

Deze Citizen Knaller heeft mij absoluut verrast:

De afwerking van de plaat, indexen en andere details vond ik echt geweldig voor de prijsklasse.
Toch wel weggedaan uiteindelijk, ach zo gaat dat :thinking:

9 likes

Deze stowa antea KS. Ongezien besteld, maar gelijk uit de doos was het raak. De wijzerplaat varieert van wit tot champagne, de blauwe wijzers die opeens kunnen oplichten in een zonnestraal en ook nog eens voorzien van AR coating (i.t.t. de Nomos Tangente)

8 likes

Ik sluit me hierbij aan met zijn broertje!

10 likes

Herkenbaar. Mijn oude fugu had ook een afwerking verre boven verwachting. Werkelijk prachtig maar net als die van jou is die alweer door haha

2 likes

Blijft mooi die North Flag

3 likes

De TokTokyo 2020 Speedy.

Heb ze gekocht zonder in real life te zien maar geen moment spijt van.

20 likes

heeft toch saffier :roll_eyes:

:hugs:

Daarmee toon je karakter :facepunch:

Heel erg mee eens ! :+1:

Ook eens , pfffff hebben we dezelfde moeder of opvoeding of zo ??? :pleading_face:

Neeheee, really not, en ook dat toont de veelzijdigheid van deze smoothdiverlike Tudor.

4 likes

Als ik je foto’s zie wil ik deze zo graag…

Jammer dat ik nu al weet dat ook deze versie van de BB58, net als de zwarte en blauwe, niet lang zou blijven :expressionless:

3 likes

Een Seiko Solar, ligt al ruim een jaar ongedragen op mijn wastafel maar er komt voldoende licht binnen om het ding spatzuiver op tijd te laten lopen.
Gebruik em alleen om het horloge van de dag mee af te stellen .

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Af en toe poets ik de tandpasta er af…

https://www.amazon.nl/Seiko-herenhorloge-roestvrij-metalen-zonne-energie/dp/B07W94QX32/ref=asc_df_B07W94QX32/?tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=430570037452&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=10322214705311175760&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9102688&hvtargid=pla-817210331199&psc=1

4 likes

blauwe is super en de andere normaal ook maar naast elkaar verbleekt ie toch een beetje :grimacing::+1:

1 like

railmaster natuurlijk … laat al het andere wat ik heb vertrekken :see_no_evil:

14 likes

Dankjewel!
En ook dat is er een uit het goede huis dat ontstaan is uit Rolex.
Een 3e vertegenwoordiger presenteer ik hier dan ook maar meteen.
Het model is uit de mode ( serie 1, die ik heb helemaal ) maar dit model heeft zich als een stille insluiper verzekerd van een permanente plek in mijn collectie.
Waar zit het dan in? Hmmmm, soort ingebouwde kwaliteit, stoer en onafhankelijk model…misschien daardoor wel heel erg ‘tudor’

Dat had ik eerst niet zo door. Ja, die looks, die klopte wel, maar als je hem gaat dragen ontstaat er iets dat meer is dan alleen ’ een mooi horloge omhebben’
Vager kan ik het niet omschrijven.
Echter ook niet :smirk:

9 likes

Die Duitsers kunnen er toch ook wat van! 1👍

1 like

De Damasko DS30. Perfect formaat, simpel, oersterk, bandenslet. :muscle:

5 likes

Heel mooi, ik ga me er iets meer in verdiepen.
Als ik aan Tudor denk dan komt toch de Prince het eerst in me op… onterecht

1 like

Ik had de BB58 nadat ik een half jaar op de wachtlijst gestaan had.
Gekocht in Amsterdam toen @Captaingingerbeardd nog bij ACE werkte.
Was er helemaal verliefd op.
Terugreis blind, maar dan wel met het oog op de tijd teruggereden.
Na 3 maanden moest ie vertrekken: geen klik.
Dus voor aanschaf van de 925 extra zorgvuldig bekijken, knoop doorgehakt en nog geen tel spijt.

Niet te voorspellen dus.
Mocht je in de gelegenheid zijn om hem ergens te passen, doen!
:+1:

Mijnouwetje

7 likes