Welk horloge heeft jou positief verrast?

Zeker! Heb er sinds deze week ook een Damasko naast, nog zo’n Duitse bak kwaliteit.

1 like

De G shock heeft mij positief verrast, en niet zo’n beetje ook. Ik heb eigenlijk alleen maar interesse in horloges waar ik zwaar van onder de indruk ben. Vaak gewoon exclusiviteit wat mij aanspreekt, maar dit horloge heeft mijn mening echt doen veranderen. Dit is dan ook het horloge dat ik naast de Patek het meest draag :ok_hand:t4:

12 likes

De Seiko MM300, nog steeds verrast over de enorme kwaliteit in vergelijking met de schappelijke prijs.

5 likes

2x een zenith.

De shadow

en de manufacture editie :ok_hand: .

12 likes

Lekker zeg. Bij de Boutique opgehaald?

Die Rising Sun moet je in het echt zien. Foto’s doen hem geen recht.

1 like

Een wijzerplaat waar veel op gebeurt maakt het voor mij interessant. Deze PO is daar een sprekend voorbeeld van. Plus het feit dat ik hem al een dikke maand heb, gaat richting een record :wink:

4 likes

Deze Oris. Die blauwe plaat en het gebolde glas, echt tof!

Foto inspiratie van @louis, maar dan zonder soep.

7 likes

Yes klopt. Alweer 2 weekjes om de pols aankomende zaterdag. :slight_smile:
Was het ritje Keulen wel waard. Ik krijg hem niet zo mooi op de foto als jij altijd, maar het brons heeft echt z’n charme!

De Seiko SRPG47K1 Limited Edition van slechts 11.000 (:joy:) stuks. Leuk horloge met een redelijke afwerking voor het geld, de wijzerplaat is mooi en kleurt goed in combinatie met de blauwe lunette. Het 4R36 uurwerk loopt ook redelijk met ongeveer +8 sec per dag. Nadelen zijn de rammelende band en goedkope sluiting maar toch draag ik deze zeer regelmatig:

1 like

bijzonder dat je een horloge ‘kwijtraakt’… is mij ook overkomen hoor… maar die bleek door mijn ex proletarisch bij mij te zijn gekocht… foetsie… dan maar politie… maar daarmee kreeg ik de klok niet terug…

Is bij een auto ongeluk gejat/verdwenen/van mijn pols gehaald

1 like

Voor mij echt de 126334 rolex in het blauw. 1 vd goedkoopste en de mooiste. Of de Day-Date 40mm.

Datejust is weer in bestelling en zal niet lang meer duren denk ik. Nu alleen de G-shock is ook saai.

Ouwe foto

4 likes

Mijn G-Shock is tof als beater, maar qua gevoel heb ik er ook niet zoveel mee.

oooow vervelend! hopelijk niks ernstigs met jou… toch wat belangrijker dan een klok (denk ik)

1 like

In 2018 wilde ik eigenlijk gaan voor een Speedmaster Professional, regelmatig keek ik op de website van Omega en kwam ik ook de Seamaster 300 (SMPc) tegen. Deze vond ik wel mooi, maar de afbeeldingen op de website overtuigden me niet:

Toen ik uiteindelijk een Speedmaster ging passen bij de AD, lag er een blauwe Seamaster in de etalage en kon ik m’n ogen er niet van af houden, zo mooi! In april 2018 kocht ik dus een nieuwe Seamaster i.pl.v. een Speedmaster. De Seamaster heeft me dus positief verrast toen ik het voor het eerst in het echt zag.

12 likes

Nou…

1 like

Deze zou ik wel weer willen

5 likes

Deze Tuna reissue van de James Bond for your eyes only. Na 100 missers een goed uitgelijnde chapter ring op een Seiko duiker.

2 likes

ooow vreselijk… maar nu weer helemaal gezond en wel?? bah…