of die ander…
Dan is het dus jouw taak het niet een rol te laten spelen voor de ander. Kortom, werk aan de winkel.
Goddamn right
Correct. Simpelste oplossing: je doet een Seiko om. Maar ik heb inmiddels begrepen dat rolexbezitters blijkbaar ziek worden wanneer ze hem een uurtje af moeten doen.
Rolexbezitters gaan gebukt onder een zware last. Dat is mij in mijn korte tijd op het forum al duidelijk geworden.
Dat zou kunnen, maar ik heb alleen maar 2 Grand Seiko’s, een vintage Seiko panda, en een LCD Seiko zonder batterij. Die LCD zonder batterij doen dan maar?
was… gegeven is gegeven
Dat maakt niet uit. Ik ken niemand die weet wat een Grand Seiko is. Daarom zijn Grand Seiko bezitters als het op patsen aankomt een stuk minder verdacht dan Rolexbezitters.
Oeps…
Ok, krijg er nu echt beelden bij…tijd voor een espresso…om de gedachten met een brown shower weg te spoelen…
Ooooooooo, dan maakt het toch helemaal niet uit welke van deze 4 Seiko’s je om doet. Als de makelaar toevallig ziet dan je een (Grand) Seiko om hebt, zal hij van te voren weten dat je aanzienlijke korting wilt hebben
Alleen als dit alles op één adres wordt uitgevoerd…
Belangrijker is welk horloge je moet dragen als je boodschappen gaat doen bij Jumbo of de banden van het fietsje van je kleinzoon oppompt
Kun je ter plaatse je hypotheeklasten doorrekenen
Mooi resultaat! Dus mijn Omega was een passende keuze. Toch scoort ook de Rolex hoog. En als derde was een goedkoop horloge een optie geweest. De makelaar droeg wel een vrij dik horloge, maar we hebben het niet over de mijne gehad. Nu bedenken of we een bod uit gaan brengen. Bedankt iedereen voor de diverse adviezen
ik denk altijd na over in welk huis ik de verkoper uitnodig voor ik een horloge ga kopen?
all joking aside, we projecteren natuurlijk wel een bepaald imago met een bepaald horloge. goud/steentjes toont kredietwaardigheid (in amerika/miami zouden ze je bijvoorbeeld niet eens binnen laten zonder) terwijl in het koude kikkerlandje al snel je onderhandelingspositie wordt afgeleid op de basis van auto/horloge/kleding/andere status symbolen. ook ik heb wel eens een horloge in mijn middenarmssteun achtergelaten bij een bezichting (of zakelijke onderhandeling), en ken hypotheek adviseurs die in de volvo s80 naar de klant gaan, en met de cayenne naar huis/feestjes.
Maar goed, hoe was het huis?!
Een echte sjaggelaar verkoopt zelf z’n huis
Juist, en mét een Rolex om.