Welk horloge is het best bij bezichtiging van een huis ;-)

Misschien GEEN horloge?
“Probleem” opgelost.
Tjonge tjonge…

2 likes

Dat zou, los van het horloge, kleding, auto, en wat allemaal nog niet meer, ook wel heel bijzonder zijn als iemand gelijk akkoord gaat met het eerste bod. :v:️:joy::sunglasses:

Kanonnen. Het moet niet gekker worden hoor.

Ik ga naar de Appie Heijn welk horloge moet ik nou toch om, en naar de fietsenmaker ? :open_mouth:

1 like

Gewoon to the point, dan begrijpen ze gelijk dat je van aanpakken houdt zonder deep pockets te hebben!

1752410936_5uqa

1 like

Ik zou de hele tijd achteloos met een biljartkeu jongleren.

Is dat uw liefhebberij?

Ach ja…:wink:

Toch is dit al post 132 in dit uiterst interessante topic. :clown_face:

2 likes

Tja, het is toch ook hilarisch.
En, een ieder kan er een beetje zijn creativiteit in kwijt :clown_face:

1 like

Bij een “gemiddelde” koper met z’n nep Jacob Jensen Quartz horloge telt de makelaar even snel de maximaal mogelijke hypotheek en z’n moeizaam bij elkaars gespaarde spaargeld bij elkaar, dat wordt de prijs die de makelaar de koper wil laten betalen. Ik zou gewoon m’n oude Lorus dragen, of een Rolex kopen😀.

Ge - wel - dig…

Hahahahaha !!

Naar de fietsenmaker ?
Altijd de Verdal Tour de France !
Toujours !

1 like

Zul je net zien dat die proleet met zijn homage een hoger bod gedaan heeft… :sweat_smile:

1 like

…precies. En omdat jij een echte draagt wordt je bod niet geaccepteerd want automatisch te laag…

1 like

:innocent: En dan wel die Rolex kopen voor je naar een makelaar stapt zodat die geen rekening meer kan houden met dat bedrag dat je net uitgegeven hebt (bij de berekening spaargeld + hypotheek). Zo laat je eigenlijk de verkoper van je toekomstig huis jouw Rolex betalen… en zul je nooit te maken krijgen met een potentieel verlies aan eigen vermogen door de aankoop van die Rolex :innocent:

1 like

Hmmm. Heel scherp! Dat moet dan maar bij de 2e bezichtiging.

1 like

Optie d, is dat deze? Niet om zelf een leven te krijgen, maar om het leven van een ander te redden.

1 like

Who the fuck cares about the makelaar? :smiley:

Een makelaar is er enkel omdat mensen zelf niet kunnen onderhandelen.
Het stelt serieus niks voor.

Je download een koopcontract, vult hem samen in. Is echt geen rocket science. Mailt een notaris het contract door. Spreekt een datum af om over te schrijven.
Thats it

Schoft!
Zo’n verkopende makelaar is gewoon niet je vriend. Hij wil je voor zo veel mogelijk geld leegtrekken. De kunst is dus om alles wat hij zegt tegen te spreken. 'De vraagprijs ? ‘waar baseer jij dat op??’ …

Lastig is wanneer je tussen de koeien in het weiland staat… iedereen wil daar een huis kopen. Je denkt dat je er wil wonen, eenmaal gesetteld is het enkel shit. Je kan beter een uithoek opzoeken. Daar waar je niet in de rij hoeft te staan en premiums moet betalen om er te mogen wonen. Van die premium kun je een hoop benzine opmaken wanneer je je druk maakt om extra reistijd.

Als je dan toch in de shit wil wonen. Kun je beter geen horloge dragen en wat cash meenemen om de makelaar toe te stoppen. Nee heb je, ja kun je krijgen. :cowboy_hat_face:

2 likes

Niet iedereen David.

2 likes

Ik zou een zo‘n duur mogelijk horloge omdoen, dan maakt de makelaar zich geen zorgen of dat je de hypotheek wel rond kan krijgen :wink::+1:

3 likes

‘Oh jee, een Rolex. Die heeft al een lening.’

3 likes