Welk horloge (na) heb jij geparkeerd voor latuh?

Welk horloge heb jij al maanden op het oog, maar heb je verder niet echt de drang om hem nu meteen te kopen?

Het is dus NIET een horloge waar je voor aan het sparen bent. Maar je hebt hem simpelweg geparkeerd voor later.

Dussss post hier je
"aah_geinig_horloge_die_probeer_ik_misschien_wel_een_keer "

Mijne zijn bv.

De Archimede Outdoor

Oris fucking Chronoris!

Daarnaast any Squale duiker, ga ik ooit kopen en vermoedelijk 2 dagen later weer wegdoen :call_me_hand:

9 likes

image

Lijkt me geweldig ooit nog eens te bezitten

10 likes

10 likes

De Navigraf moet toch wel een keer gaan komen:

14 likes

Hey zou je die niet onlangs kopen, ben je voor wat anders gegaan? :smile:

1 like

Ja een Dietrich OT-3:

7 likes

Ha die heeft ook gele wijzers net als de Yema! Ik snap je keuze . :stuck_out_tongue:

1 like

Die originele, of de witte :ok_hand:

Rolex eigenaren krijgen een beroerte van dit topic :scream:

10 likes

Een Sarb033! Ik wil em nu al een jaar, het budget is er maar de dwaze vraagprijzen tegenwoordig (en de toevoegingen bij de collectie) stillen de honger. Misschien komt ie er alsnog ooit.

Deze, indien aan list.

4 likes

Ik heb een haat liefde verhouding met de black bay 58. Hierdoor durf ik hem niet aan te schaffen.

12 likes

Enja, eigenlijk deze ook. Ging ik kopen. Is gereserveerd. Maar door de lockdown in NL krijg ik hem niet te pakken, waardoor ik begin te twijfelen over andere opties. Mag dit hier?

4 likes

Hoop dat ik een keer een leuke deal tegenkom. Maar ze moeten er alle drie zeker komen.

5 likes

Oud:

En nieuw:

3 likes

De sbga293 :drooling_face:

4 likes

Idem, zowel met de zwarte als de blauwe al vanaf ze werden uitgebracht. Maar blijf bij beide het gevoel hebben dat er toch nog iets ontbreekt.

1 like

Jaeger leCoultre 270.8.54 Reverso Duoface
afbeelding

3 likes

Deze, de Sinn 356 SA! :heart_eyes:

11 likes

:point_up_2:t2::point_up_2:t2:

1 like