Welk horloge (na) heb jij geparkeerd voor latuh?

52425-banner IWC Mark XVI óf XV (maar dat zou mazzelen moeten zijn om tegenaan te lopen)

5 likes

De nieuwe, dunnere Doxa Sub 300t Caribbian. Dacht er aanvankelijk aan om te gaan sparen, nu toch even geparkeerd voor later.

8 likes

Een sub… als ik eindelijk het bedrag voor mezelf kan legitimeren.

1 like

Klinkt een beetje als “ik kan het misschien ergens anders beter voor gebruiken”.

Een Rolex heb ik geparkeerd voor nooit ( of in TS stijl :nevâh)

4 likes

Dan lees je niet goed

1 like

image

Ik heb op het moment totaal geen drang om er nog wat bij te kopen. Wanneer deze drang er ineens wel weer is is dit de grootste kanshebber om die drang dan te voeden

4 likes

Ik weet niet of je eerst een boot koopt en dan het horloge of andersom, maar ooit deze in bezit zou tof zijn.

afbeelding

2 likes

Beide gewenst maar … nog niet gespot voor de juiste prijs.

4 likes

Poeh, het verschilt van dag tot dag. Voor vandaag doen we de Tuna.

2 likes

Die Okeah gewoon nieuw kopen.
Ik vond hem altijd te duur voor een Rus, vond hem iets te spannend qua kleuren.

Nu in bezit bemerk ik dat die twijfels ongegrond zijn.
Elke cent waard en de kleuren zijn perfect.

1 like

Door jouw topic ben ik alleen nog maar enthousiaster geworden en heb ik een Google ban gekregen van het vrouwtje.

3 likes

Het horloge op de foto is de Sub300, niet de Sub300T.

2 likes

Hoe langer je wacht hoe duurder die wordt :crazy_face:

Wat is het verschil eigenlijk?

De Sub300 heeft een vintage style gebold glas en is aanzienlijk duurder. 2490 vs 1890 euro.
Daarnaast heeft de Sub300 een COSC certified uurwerk maar is wel slechts 300 meter water resistant. De Sub300T die goedkoper is, is 1200 meter water resistant. Voor mij zou de Sub300T de ultieme Doxa zijn.

6 likes

Hier staan alle verschillen.

2 likes

Mooie review! Met veel plezier gelezen. Ik zou persoonlijk voor de Sub300T gaan.

De El Primero in goud.

8 likes

Maar dat is niet zomaar een normale uitvoering. Dat is de mooiste. 50th editie.

1 like