Welk horloge (na) heb jij geparkeerd voor latuh?

2 likes

Deze lijst is nog lang voor mij :sweat_smile: maar ooit …

Omega-Globemaster-Gear-Patrol-Slide-1

5 likes

Ah ik zie het, ff te snel gegoogled :sleeping:. Bedoel deze dus:

De Sub 300 is ook tof, maar weet niet of ik het prijsverschil zou kunnen verantwoorden (naar mezelf).

4 likes

He deze komt ook op mijn lijst. Maar zo schaars zijn deze toch niet?

De XV wel hoor.

XVI werd hier een tijd terug aangeboden, en die was uiteraard snel weg. Ik hoop een x op HF tegen een leuk exemplaar aan te lopen voor een beetje een normale prijs :upside_down_face:

1 like

IMG-20191209-WA0021
Deze? Dat was ook ècht al even geleden idd. Uiteindelijk buiten forum verkocht.

3 likes

Yup, maar toch…

Deze in Noorwegen gepast.
Tot ze om de pols kwam was ik zeker dat ik haar mee naar huis zou nemen.
De liefde was per direct bekoeld toen ze om de pols lag.
Heb zeker 15min de Zenith om de pols gehouden, maar de magie was echt weg helaas.

Nu je dit plaatje post ben ik per direct weer verliefd, mijn brein fopt mij.

2 likes

Huh wat? Sommigen van hun hebben mazzel gehad en zitten nu kwijlend naar mooie vintage seiko’s te kijken :shushing_face::grimacing:

Een tudor sub anders? Vind de oude rondere case mooier dan de huidige generaties persoonlijk. Ja de prijzen van de tudor stijgen mee maar zitten nog wel paar pareltjes tussen voor goede prijs.

Ik heb dit model nog niet in het echt gezien. Op foto’s erg mooi. Blijft idd apart dat het gevoel snel kan veranderen. Maar goed… wie weet ooit

1 like

Noooo :scream:

1 like

Real live ook prachtig, echt een mooi horloge.
Om mijn pols was het m gewoon niet. Helaas.

1 like

Was overtuigd om het bij een 1 horloge verzameling (114060) te houden maar inmiddels toch weer een 214270 besteld en aanbetaald…kan er 1 tot 1,5 jaar over nadenken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Interessant, dankjewel voor het delen.

1 like

Zie er maar een te vinden voor een normale prijs

Dan zou hij ook nog in de buurt moeten zijn omdat ik hem wil passen ivm de grote van het horloge en mijn polsjes, bijna mission impossible.

7 likes

Deze, het is alleen even wachten op de eigenaar. Die schijnt er nog niet vanaf te willen…

2 likes

Wut! Heb je de Seadweller weggedaan?
Explorer 1 zou ook mijn ideale one piece zijn. Maar dat hou je(ik) niet lang vol met alleen één stuk :confused:

1 like

Eerlijk gezegd geen moment spijt gehad, de 114060 draagt zoveel lekkerder…komt ook door de snelverstelling in de sluiting. De 6-digit modellen hebben nu absoluut de voorkeur…betere kwaliteit en draagcomfort :heart_eyes:

1 like

Hier werk ik rustig naar toe. Voornemen 2021. Minder NA maar wel beter.

4 likes