Welk horloge (na) heb jij geparkeerd voor latuh?

Tja ben nog steeds weg van de BB 36, die komt er nog wel een keertje :grin:

Maar twijfel telkens of deze wel polstijd zou krijgen naast m’n '58.

Want die gaat niet meer weg :relieved:
@Jeff gewoon eens passen, is een topper.

3 likes

Voor mij een Ebel.

3 likes

image

9 likes

Choices, choices. Ik wil al een tijd een IWC Pilot chronograph maar die zijn grijs behoorlijk gestegen in korte tijd van 4000 naar 4500, geen idee waarom dus die stel ik even uit totdat er een nieuwe generatie komt met inhouse uurwerk. Dus ik kijk nu naar een Zenith en heb daar wat verschillende keuzes.
Een Cronometro Tipo stond bovenaan maar vind ik toch misschien wat te saai. Dus nu kijk ik naar drie modellen:

Een Chronomaster 42mm blauwe dial:

Of een Pilot Chronograph van 45mm

Maar het kan ook deze worden, ook 42mm

4 likes

Zo gaaf, wil ik ook ooit hebben. Alleen weet ik niet of ik me ooit over de aanschafprijs zal kunnen heenzetten :roll_eyes:

2 likes

Eerst wachten tot ik 15kg zwaarder ben want hij valt onzettend groot om de pols

5 likes

Vandaar het rustig naar toe werken. Ik heb laatst de aanschaffen van afgelopen jaar eens opgeteld. Daar schrok ik wel van. Ga nu voor de less is more aanpak, maar gaat tegen mijn instant gratification neiging in. :grin:

1 like

Voor mij deze hamilton pan-europ… Elke keer als ik hem zie vind ik hem leuk maar weet niet hoe vaak ik 'm in praktijk nou om de pols slinger.

4 likes

Ja dat optellen heb ik ook wel eens gedaan; denk dat de aankopen van de afgelopen 3 jaar samen best wel eens duurder zouden kunnen zijn dan die Navitimer.
Alleen dat in 1 horloge stoppen in plaats van in 50 is toch een wat ander gevoel :sweat_smile:

Deze:

5 likes

Deze heb ik onbewust geparkeerd. Staat al jaren op de wishlist maar komt maar niet bovenaan:

Maar blijf m heerlijk vinden!

5 likes

Deze heb ik ook jaar in achterhoofd gehad, tot op een moment de interesse beetje bij beetje verdween. Vind hem nog steeds wel leuk maar zal hem niet snel kopen.

1 like

Dat hebben meer mensen geloof ik. Ze zijn opvallend voordelig geprijsd viel me op

Haha heb precies hetzelfde. Wil deze als sinds het begin van de hobby hebben, maar heb met mezelf afgesproken dat ik deze pas ga halen als ik mijn bachelor heb behaald.

Wist ik toen veel dat ik zo snel het budget zou hebben om dergelijk horloge te kunnen halen.:sweat_smile: Ik zou hem al kunnen halen, maar ik wacht er dus nog even mee aangezien ik er een mooi moment aan wil koppelen.

1 like

Ja, dat is natuurlijk altijd leuk :+1:

1 like

2 likes

Ik heb twee Pateks weggedaan omdat dit mijn nummer 1 droommerk is en ik de Pateks “zonder reden” heb gekocht. Ik wil er een terug kopen wanneer ik nog een paar dingetjes voor elkaar heb gekregen. En dan komt er een 5098 of 5196

5 likes

Deze.

12 likes

Zenith sub

7 likes

Ik zou nog weleens een ploprof willen. Waarom weet ik niet. Ook niet waar of wanneer ik het moet dragen. Maar op één of andere manier vind ik het gewoon een gaaf ding! Denk niet dat ik hem binnenkort aan mijn collectie toevoeg maar ooit moet die er nog eens komen.

5 likes