Die rechtse

Is die wachttijd zo lang?
Ja, helaas wel…althans dat is wat ze mij via de mail hebben bevestigd
Een Tudor BB blauw of de 58 in blauw.
Paar maanden geleden was de wachttijd hoog uit 3-4 maanden
Een mooie springdrive heb ik mijzelf beloofd voor als ik mijn armen weer op orde heb, tegen die tijd kan ik vast kiezen uit 20 verschillende Limited Editions.
Gaaf met Noorse dag? of was het meer om de kleur plaat…
Net zo mooi als ongeveer dezelfde Rolex. Als je toch niet boven de 5-10K zitten voor je gedroomde horloge zou ik een paar mooie Seiko’s nemen. Of een Rolex DJ.
Mijn gedroomde horloge zit boven de 25k. En dat ga ik nooit doen voor vintage
Overigens weet ik niet welke rolex je daar op vind lijken, in mijn ogen is het 100% seiko.
Op een of andere manier vind ik altijd impulsief iets ‘beters’ om te kopen, en niet iets wat toch wel in de Seiko boutique ligt.
De dagschijf maakt me niet zoveel uit, de kleur plaat is zelfs ook nog van enig ondergeschikt belang.
Ik zou wel graag een WG Day Date willen, met een mooie plaat. Of die bijvoorbeeld kersenrood (€), ijsblauw (€€), stella (€€€) of hout (€€€€) wordt zien we tegen die tijd wel weer.
En platen kun je altijd nog wisselen/vervangen, dus misschien dat ik eerst wel gewoon begin met een iets minder exotische wijzerplaat.
Je hebt helemaal gelijk, zoek eerst maar een goede kast… DAN een met een goede band (WG is erg zacht). Door bovenstaand valt al 95% af, zijn schaars echte mooie en goede WG modellen.
een mooie plaat en dagschijf komen inderdaad wel, ik vind een onleesbare plaat erg leuk… koop je WG Rolex met DD complicatie kan je het niet eens lezen… #luxe #grappig. UIk heb zelf een GG DD maar draag hem eigenlijk nooit, te opvallend. WG is veel beter!
Zou ooit nog wel eens een grand seiko willen bezitten. Maar pas over een jaartje of 30 denk ik.
Daarnaast zou een sub leuk zijn maar zeker geen must.
Ik heb eigenlijk alleen maar horloges van Seiko. Maar er is er één die niet-Seiko is waar ik al heel lang iedere keer weer bij begin te kwijlen als ik 'm zie; de Sinn U50 met rode band.
Deze staat geparkeed voor later.
Onlangs al getwijfeld om hem te kopen maar ben er nog niet klaar voor heb ik het gevoel.
terecht dat je er spijt van hebt
Het risico van verkopen hé
Ik wil al jaren een CW Trident pro 600, al regelmatig in de sale met m’n vinger boven de knop gehangen maar elke keer toch niet gedaan.
Nu koop ik eigenlijk ook zelden nieuwe horloges. Liever jong gebruikt, maar het aanbod daarin is beperkt, meestal de verkeerde maat of versie, of alsnog bijna de nieuwprijs.