Ik ben van plan om volgend jaar een 2/3 maanden lange roadtrip te doen door Europa met een Interrail pas. Een reis waar ik enorm naar uit aan het kijken ben. Momenteel heb ik de volgende horloges in mijn collectie:
Seiko sarb033 met president bracelet van Uncle Seiko (gekregen voor 18e verjaardag)
Tudor Black Bay 58 zwart met goud (zelf gekocht als aandenken aan mijn 20e verjaardag)
Dit zijn horloges waar ik nog steeds enorm veel plezier van heb. Dit topic schrijf ik natuurlijk niet voor niets.
Voor deze reis ben ik namelijk op zoek naar een horloge dat volledig past bij een roadtrip. Alle ideeën zijn welkom! budget is max 300 euro, maar HF-leden, alles wat duurder is vind ik ook leuk om te zien hoor
Ik ben enorm benieuwd naar welke horloges bij jullie naar boven komen als jullie denken aan een roadtrip. Dit gaat mij namelijk enorm helpen bij het opdoen van inspiratie! Laat het vooral met een leuk plaatje/uitleg weten waarom jij vindt dat dit horloge past bij een roadtrip!
Neem een goedkope G shock mee, dan hoef je je nergens zorgen om te maken. Gaat mee de zee in, trekt geen foute types aan, lekker licht etc. En no worries als je hem kwijt raakt, beschadigt in zover mogelijk enzovoort. En staat nog goed ook.
De SSC813P1 is echt mijn favoriet voor vakanties en trips. Solar Quartz dus de tijd staat altijd goed, saffierglas en een WR van 100 meter dus met de originele stalen band prima om mee te zwemmen. Voor een tweedehands zou je je budget wel moeten rekken naar 450 euro.
Dit is mijn favoriet voor op reis (Garmin Epix Gen 2 - sports- smartwatch) vooral vanwege de full map navigatie en het robuuste karakter. (Is het vloeken in de kerk als een forum-newbie met een computertje om de pols komt aanzetten ?)
Misschien een Casio G shock GW-5000U-1JF? Het horloge is âonverwoestbaarâ, loopt altijd op tijd vanwege de multiband 6 en geen lege batterijtjes vanwege de solar cellen. Ook houd je nog 1 euro over van het budget!
Helemaal eens met @Toetertje en @jan13. De gshock is een trouwe reisgenoot en inderdaad onverwoestbaar. Al jaren mijn Togo watch als ik op reis ga. Veel plezier!
Mooie âworld timerâ voor de reiziger, waterdicht (genoeg) en loopt altijd goed. Houd je nog 260 piek over om op reis een mooi horloge tegen het lijf te lopen.
PS als ik jou was zou ik gewoon die sarb lekker meenemen, perfecte allrounder.