Welk horloge past bij een roadtrip....?

Moonswatch…

1 like

Railtrip?

En:
De Casio GW-M5610U-1ER

4 likes

Garmin vivoactive 4.

Niet mooi, zeer functioneel!

1 like

Gshock.
Meerdere tijdzones, 200mtr wr, meer heb je niet nodig

2 likes

Dan adviseer ik de Chopard Mille Miglia!

4 likes

Heb je mijn smilies niet gezien in de zin?
Alles suggesties zijn goed zolang het in het straatje past van de TS.

Misschien is het vloeken in de kerk, maar ik vind G-shocks dus echt niet mooi… qua lichtheid en functies perfect, maar het oog wil ook wat en daar gaat een G-shock het voor mij helaas niet redden…

3 likes

erg tof!

1 like

goede optie als 'ie in redelijke staat te krijgen is voor een prima prijs…

1 like

Tja wat moet ik zeggen… dat laatste vind ik nogal confronterend :rofl: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Als ik reis neem ik geen duur horloge mee, ook al zou dat gewoon moeten kunnen natuurlijk.

Zelf neem ik een Seiko 5 mee of een Casio.
Beide kunnen tegen een flinke stoot,zijn praktisch (Casio biedt een worldtimer), waterdicht en áls ze kapot of verloren gaan is er geen man overboord.

1 like

Je kan ook de Tudor omdoen en onderweg een mooi horloge kopen als herinnering.
Mijn ervaring is dat 99.9% van de mensen niet eens ziet dat je een duur horloge om heb, en dat er maar een hele kleine groep mee bezig is.
Gewoon gezond verstand gebruiken op risicovolle plekken.

1 like

Ik snap de gedachtegang! alleen ik ben erg zuinig met beide horloges die ik heb. (krassen zijn natuurlijk onvermijdelijk) ik wil daarom een horloge speciaal voor deze reis kopen waar alles mee kan gebeuren en om als ik terug ben 'm misschien zelfs te laten graveren met het jaartal en fancy naam die ik aan de reis geef :rofl:

2 likes

Niet mooi? Kan natuurlijk.

2 likes

Dus eigenlijk

Laat je even weten wat het geworden is :ok_hand::wink:

3 likes

Zal ik doen, je hebt me door!

1 like

Zijn er explorer/worldtimer die ik over het hoofd zie? Ik weet dat seiko een explorer achtig iets heeft: SNKE01K1

G-Shock G9000 als het een offroad trip gaat worden.
Garmin Instinct (solar) als je bij wil houden waar je geweest bent met de GPS. Wel dagelijks aan de lader in dat geval.

1 like

Mondain is idd de beste keus voor een treinreis.

Leuk, bij ieder station (in Zwitserland, als je dat ook doorkruist) de klokken met je horloge vergelijken!

3 likes

Een radio-controlled solar watch, bv. één van de vele Citizens met die features. Koop je al voor ruim onder die € 300,-, heb je altijd de juiste tijd bij je en hoef je nooit op te winden, Zo kun je dan alle tijd besteden aan en genieten van je road trip.

1 like