Welk horloge past bij een roadtrip....?

Dat kan natuurlijk. Persoonlijk vind ik de GW-M5610U-1 een van de meest stijlvolle horloges ever, waarmee je in vrijwel elke situatie een goed figuur slaat. Rimboe if nachtclub, maakt niet uit. :grinning:

3 likes

Gewoon een leuke eco drive.
Altijd goed.

Deze bijvoorbeeld:

Voor nog geen € 300,- op internet gezien.

2 likes

Citizen GMT worldtimer altijd handig op een roadtrip. Praktisch, betaalbaar en draagt heel fijn :+1:t2:
https://www.harveystore.com/en/collections/citizen-1/products/citizen-bj7100-23x-promaster-gmt-eco-drive-date-watch

2 likes

Met GMT-functie; nog beter! Niet overal in Europa hebben ze dezelfde tijd.

3 likes

Een stainless Casio A1000: ziet er fraai uit, is praktisch én comfortabel.

Vreemd dat er nog niemand met een Rolex is langsgekomen :laughing:

Schrijf je in op de notificatielijst voor een Momentum Sea Quartz 30, de volgende batch is binnenkort te bestellen. Of met goed geluk vind je deze wel ergens 2dehands op een forum of een verkoopssite nog voor de trip volgend jaar.

SQ30-Journal_0001_Layer_6_600x600

1 like

Yep!

Seiko Speedtimer SSC813

Tudor op een MN strap, wat extra pinnetjes en nato’s mee en je kan de wereld om met een fantastisch horloge zonder dat het zal opvallen.

Rubber band op de Tudor en gaan… topper!

4 likes

Eens met de Mondaine :+1:

1 like

Ik heb een Moonswatch, echt niet geschikt. Minimaal 100m WR want je gaat zeker zwemmen. En kies een comfortabele band, handig bij warm weer. Geen leer dus…

Orient Mako op een nato is mijn reishorloge voor dit budget. Ik deel je mening over de G-shock en het voordeel van een GMT zie ik vooral als je met regelmaat tussen dezelfde tijdzones wisselt, tijdens het reizen verzet ik hem liever even.

Niet mee door achterbuurten lopen…

Ik zou de Traser meenemen denk ik :ok_hand:t3:

Weet niet waarom maar bij roadtrip kwam Squale als eerste in me op

3 likes

En voor de overige 280 ga je gewoon kei hard zuipen :muscle:

Ik ga een maand door Indonesië reizen met m’n

Lekker robuust, goed waterdicht, leuk onafhankelijk merk, maar bij niet-liefhebbers onbekend en sowieso niet te achterlijk duur, dus gewoon veilig om te dragen.

Squale Militaire Blasted

(dit is overigens niet die van mij; maar even als voorbeeld)

https://www.q-watches.com/artikel/squale-militaire-blasted-nl

Edit: oh, wacht. Laat maar…

4 likes

Voor mij zeker de Tag Heuer Monaco

afbeelding

Leuk alternatief is de Top Time Deus van Breitling

Binnen budget: Lilienthal 1 LE Roadtrip

3 likes

Ik zou zeggen G-Shock maar aangezien je die niets vind, zoiets (wellicht andere kleur):

• < € 400, quartz & solar dus geen omkijken naar

Ik zou geen dure horloges zoals die Tudor meenemen,: je komt veel op treinstations waar vaak types rondhangen die teksten kunnen bezigen als “Pssst… hé vriend!” (in verschillende talen) en dan helemaal niet zulke goede vrienden blijken te zijn… :wink:

2 likes