Welk horloge past het best bij mij?

wesleyvanlaarhoven Schreef:

doe maar rustig aan hoor :S

Pardon?

Ik geef je enkel een suggestie!?? Op ebay kun je heel makkelijk zoeken met een maximum bedrag.
Seiko vijfjes zijn prima horloges

Voor 50,- is dat het enige met een super prijs/kwalitiet verhouding! V&D als je gewoon op zoek bent naar iets wat je mooi vind.

oh sorry het kwam nogal… op een bepaalde manier over. ik zal dan maar eens gaan kijken op ebay. bedankt.

bedankt. maar dit is niet echt het type wat ik zoek.

een eventuele foto:

Aan de hand van een foto van de pols een geschikt horloge voor je te bepalen lijkt mij vrijwel onmogelijk. Dit hangt puur af van je smaak dus je zult zelf op internet moeten gaan zoeken om voor jou het perfecte horloge in je prijscategorie te vinden, wat wij kunnen doen is slechts gissen naar wat je mooi zult vinden.

Advies: zelf een tijdje rondkijken om tot een besluit te komen, en zoals eerder gesteld leent de V&D zich uitstekend om eens te gaan kijken wat je mooi vind.

Klik
http://shop.ebay.nl/i.html?LH_PrefLoc=2&LH_Price=..50%40c&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1229&rt=nc&_nkw=Seiko+5&_ipg=200&_mPrRngCbx=1&_trksid=p3286.c0.m14.l1514

Zie hierboven bijvoorbeeld een zoekresultaat… daar staan toch aardig wat modellen tussen.

Seiko vijfjes zijn mechanisch en oersterk!! Lijkt mij een hele mooie eerste.

ja is ook een hele mooie met een lage prijs. maar dit is eerlijk gezegd toch niet het type dat ik zoek. toch bedankt!

ja ik ga dit toch maar doen. heel erg bedankt man! gr. wesley

geen xl doen joh. Dat is meer iets voor meiden. Koop een leuke Pulsar of lorus of casio. Loop eens naar de V&D of een juwelier. Moet lukken voor 50 piek!

hcptdg Schreef:

Dat moet je er niet op rekenen dat het een 'goed’
horloge wordt, maar misschien ziet het er wel leuk
uit.

Waarom niet? Zijn best leuke en goeie horloges voor een paar tientjes. Zo heb je bijvoorbeeld Casio en Lorus in die prijsklasse.

Weet wel, want denk niet dat je alles al bekeken hebt, Seiko vijfjes in alle vormen, maten en kleuren gemaakt worden!

Succes iig

Zijn zo te zien al een hoop tips langs geweest. We weten al dat je iets wilt met wijzers en dus niet alleen digitaal. Wil je er ook een digitale display bij of houden op alleen wijzers?
Vind je een ronde kast mooie of juist rechthoekig of vierkant?

Als je even op google naar horlogeplaatjes zoekt, zijn er bepaalde klokjes die je mooi vind? Misschien kunnen we je aan de hand daarmee preciezer te helpen zoeken.

Om je een beetje op gang te helpen: heel globaal zijn er ook categorieen van horloges.
Zo heb je nette horloges voor bijvoorbeeld onder een pak:


Horloges om mee te duiken:

Horloges die door piloten gebruikt werden/worden:

Horloges voor racecoureurs:

P.S. Hier zijn ze ook mee naar de maan geweest

Horloges die door militairen gebruikt worden:

Ik realiseer me ineens dat dit nu niet bepaald goedkope merken zijn, maar er zijn een hoop die dezelfde stijl/model/vorm hebben in een lagere prijsklasse.

Zo lijkt deze

op

En zo zijn er meer die dezelfde look hebben, maar met een lagere prijs.

Ik kan mij niet indenken dat dit serieus is,sorry

Bedoel je dat mijn suggesties niet serieus zijn?

Mocht het lastig zijn om op internet alles te lopen uitzoeken, dan kun je uiteraard ook nog naar de V&D gaan. Daar hebben ze leuke klokjes voor lager prijzen. Of bij Lucardi juweliers zitten ook goedkope horloges tussen.

Beste Wesley,

Leuk dat je op zo’n jonge leeftijd op dit forum terecht bent gekomen. Ik was 15 toen ik voor het eerst op dit forum zat, ben inmiddels 17 jaar oud.

Voor jouw prijsklasse zou ik zeker kijken naar de al genoemde Swatch New Gent, ik heb er een en hij bevalt uitstekend. Een Casio G-Shock kan ook, deze zijn niet kapot te krijgen en heb je naast LCD ook met wijzers, al zijn die wat duurder geloof ik. Ook raad ik je aan te kijken naar de Seiko 5, dit is het ‘low-budget’-model van het alom bekende merk Seiko en heel veel mensen op het forum zijn erg tevreden over deze serie, na jaren gebruik en zonder onderhoud blijft hij het doen. Ten slotte kan je kijken naar chinese ‘hommage-merken’ als Parnis en Marina Militare.

marnix.moed Schreef:

Bedoel je dat mijn suggesties niet serieus zijn?
Jawel marnix.moed ik neem jou zeker wel serieus.
Maar topic starter twijfel ik.

GR harb

ik neem je ook wel serieus hoor.

ja. zoeen bedoel ik :smiley:

bedankt!