Welk horloge past het best bij mij?

hallo,

ik zit al een tijdje aan achter een horloge. maar ik weet niet welk horloge het best bij mij past :o zou iemand van jullie mij erbij kunnen helpen?

alvast bedankt!

Vertel iets meer over jezelf.

Wat voor smaak heb je? Wanneer draag je 't? Hoeveel wil je eraan besteden? Je moet toch eerst wat meer vertellen over jezelf!

nou eh… ik ben wesley, ben 13 jaar, heb niet hele dunne polsen. al genoeg?

ik draag het horloge best vaak. ik wil er niet heel erg veel aan besteden. nogmaals: ik ben 13 jaar. heb niet hele dunne polsen. ik vind die xxl´s wel mooi. maar of die nou heel goedkoop zijn weet ik niet.

Ga eerst eens wat op internet zoeken over verschillende horloges, ga naar een grote horlogewinkel of de V&D of de Bijenkorf. Daar zie je dan tenminste wat je mooi vindt en inderdaad, hoeveel wil je er aan uitgeven?

hans

heoveel is ‘niet heel erg veel’?

ik zal dan eerst eens op de sites kijken. ik vind €45 wel een mooi bedrag. om er een goede van te kopen.

ong. €30-€45

Beste ? (ik ga er maar gemakshalve van uit dat je Wesley van Laarhoven heet) Wesley,

Jou verhaal lezende heb ik een goed beeld van jou gekregen en kan ik je van advies dienen.

In jou geval zou ik zeker gaan voor een rond model horloge. Eventueel zou een ovaal, rechthoekig of vierkant model ook wel kunnen.

Zeker één met een bandje. Dat draagt wel zo makkelijk om de pols.
Dan zou ik zeker gaan voor een automaat of een kwarts.
Eentje met wijzers en anders digitaal.
De kleuren als ik jou verhaal zo lees maakt eigenlijk niet uit. Alles is wel mogelijk bij jou.

Nou dat is het wel zo’n beetje. Mocht mij nog iets te binnen vallen dan meld ik mij weer.

Veel succes.

Marco

Denk dat je meer nodig zult hebben voor ‘een goede’. Waarom spaar je niet door tot je ongeveer 100 Euro hebt?

OK marco. heel erg bedankt. ik zal eens gaan informeren.

ja… weetniet precies ik vind hooguit €50 wel genoeg. :smiley:

Dat moet je er niet op rekenen dat het een ‘goed’ horloge wordt, maar misschien ziet het er wel leuk uit.

Koop dan idd gewoon iets bij V&D of zoek op ebay naar een mechanische Seiko of Swatch!??

doe maar rustig aan hoor :S

zou je misschien niets hebben aan een foto? zoja zal ik even kijken hoe ik die kan posten.

Hallo Wesley,

Vraag jezelf af of je analoog wil (met wijzers) of digitaal (met beeldschermpje).

Digitaal:
Kijk eens naar een Casio G-shock -> zijn er in veel kleuren! En zekers te weten niet stuk te krijgen.

Ik wil wel een witte voor het skieën :slight_smile:

ik heb er het liefste één met wijzer. ja een witte;) niet kwijtraken hé die kun je niet vinden in de sneeuw XD

Een Swatch New Gent?
klik
http://www.horloge.info/nieuws/Groter-en-dikker-Swatch-New-Gent-revolutie-/723
voor artikel. €50.- (tu)