ja idd. ik zie ook meer meiden daarmee lopen XD. ja ik denk dat het dan ook een andere word. bedankt!
ja… die zien er wel leuk uit.
ik vind die wel serieus hoor.
Maar harb bedoelde dat hij jou misschien niet serieus neemt. Met alle respect, want er zijn in het verleden waarschijnlijk wat Trols (http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)) op 't forum geweest.
Bedankt voor de response Harb, ik vond na het teruglezen mijn post ook wat over de top om iemand van 13 met zoveel info op te zadelen. Dus ik dacht dat je mij bedoelde.
ja nou daarom. ik denk dat ik of maar op internet ga kijken of bij de v&d.
ja eigenlijk is zo veel info wel heel veel XD ik denk dat ik toch bij de V&D uitkom of dat ik op internet ga kijken.
ja maar die ICE horloges met stalen band zijn ook best wel leuk. ik hoor ook wel eens dat ze meer voor meiden zijn? weetniet precies.
wesleyvanlaarhoven Schreef:
ja nou daarom. ik denk dat ik of maar op internet
ga kijken of bij de v&d.
Overigens, wat bij jou past, hangt ook af van wat je van het horloge verwacht/mee gaat doen. Als je ermee wilt crossen, zwemmen, e.a. sportieve activiteiten, dan is het raadzaam om een stevig horloge te kiezen (bijvoorbeeld G-shock). Wil je er gewoon op school weten hoe laat de bel gaat, dan kun je al weer kijken naar minder stevige horloges.
ja deze soorten vind ik ook best wel leuk:
harb Schreef:
marnix.moed Schreef:
Bedoel je dat mijn suggesties niet serieus
zijn?
Jawel marnix.moed ik neem jou zeker wel serieus.
Maar topic starter twijfel ik.GR harb
Gezien z’n vele post denk ik dat we gewoon met een over-enthousiaste tiener te maken hebben.
Maar ik snap het wel, bij de eerste 2 posts dacht ik ook
Maar ja, misschien opstartprobleempjes.
We zien wel.
ja opstartprobleempjes. ik ben voor wat meer info begonnen op dit forum. en ik moet eerlijk toegeven dat ik wel wat enthousiast ben.
Ik hoop dat ik mis ben ( want ik mis de schrijffouten )
maar herken ik nu een opgaande zon en een daarmee
gepaard gaand dalend niveau ?
Ziet er wel stoer uit met dat zwart.
Wel zou ik aanraden om een horloge te bekijken en te passen voor je besluit om em te kopen. In werkelijkheid kan ie tegenvallen. Bijvoorbeeld andere kleur of uitstraling dan op een plaatje. Of hij zit niet lekker om je pols.
Veel suc6 met je zoektocht en hou ons op de hoogte.
ja hier in het dorp zit een juwelier. ik zal daar wel gaan kijken. ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.
ja in Nederlands ben ik heel goed.
ik neem je ook wel serieus hoor.
Nou dat vind ik heel aardig van je.
graag gedaan.
ja in Nederlands ben ik heel goed.
En toch denk ik dat je voor een 13 jarige te goed bent, met alle respect
ik blijf het liefste normaal praten op internet zodat ik op Nederlands niet achteruit ga.
fr3d:S