Welk horloge staat al erg lang op je wensenlijst... maar koop je toch niet?

De Omega Globemaster…

… op de een of andere manier komt het er maar niet van.

9 likes

Deze twee… waarbij de voorkeur langzaam maar zeker verschuift naar de GS. Reden dat geen van beiden er is, is dat ik ze eerst in het echt wil zien/voelen. Dat wordt zeker voor de Credor bijzonder lastig.

12 likes

Voor mij de Rolex OP 36 mm met groene wijzerplaat. Iets van groen en Rolex blijft mij trekken. Weet niet of groen wel een dagelijks kleur is dat in al mijn kleding voorkomt. Voor mij is dit oprecht de eeuwige twijfel om mijn blauwe Datejust weg te doen voor een groene OP. Foto’s van de Internet als voorbeeld.

3 likes

Hanhart, geeft me twijfels over de uitvoering.

Of toch de reverse panda?
Of misschien toch de 415 met duikbezel ipv de 417 met flyback.

En dan zie je dit wat ook wel erg vet is :see_no_evil:

Kortom teveel keuzestress, dus dan komt er weer iets anders tussendoor.
Belachelijke hobby dit

3 likes

Omega Speedmaster maar blijf het onoverkomelijk veel geld voor een horloge vinden. Maar ja, alle geflipperde horloges op een hoop, was een Speedy bij elkaar geweest.

2 likes

Op het lijstje om te oriënteren:
:watch: Grand Seiko slgh005 silver dial auto (White Birch) 》》ik wacht op de gelegenheid om mij deze cadeau te doen :smile:
:watch: Laco Flieger Karlsruhe Pro 43 mm 》》ik wil deze eerst in Pforzheim zelf zien, van binnen en van buiten, en vergelijken met de andere modellen
:watch: Longines Legend Diver 42 》》heeft pas sinds kort mijn interesse, binnenkort eens passen bij een juwelier of GTG. Hoe vallen de lugs bij mij uit?

De Sinn 556i. En de FC-530G3B6B.

Het komt er op de een of andere manier niet van.

1 like

Deze ALS heb ik al een tijdje.

1 like

Ik heb exact dezelfde ideeën gehad, en ben tot de conclusie gekomen dat er een SBGY moet komen, linksom of rechtsom.

De Kuon in alle ere, het is een geïntegreerd model waarbij ik vragen heb over de maat en de band. Ik denk dat een SBGY flexibeler is. De band is dun, zo weet ik van passen, en hij doet het goed op leer, afhankelijk van de kleur.

Dan staat ie dus niet op je wensenlijst. Het ging er om wat je niet koopt. Mooi horloge, trouwens. :slight_smile:

1 like

De geïntegreerde band is voor mij ook het belangrijkste argument tegen. Hoe mooi en goed de stalen band ook zal zijn, ik wil de mogelijkheid hebben om te wisselen.

2 likes

Een speedmaster, maar ik twijfel nog over welke uitvoering. Het wordt uiteindelijk denk ik een witte moonwatch professional of een ‘First omega in space’ maar die tweede moet ik nog eens in het echt gaan bekijken.