Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Eens! Orgineel ding!

1 like

Zeer mooi :wink:

Krijg deze niet uit m’n hoofd, in 35mm. Met deze plaat mooier dan de automatic ice blue, ik weet niet precies waarom maar hij glimt denk ik wat minder waardoor hij cleaner blijft…

2 likes

5 likes

Ben blij dat ik soms wat langer nadenk over dingen. In juli was het nog de Tudor Pelagos 42, maar na 'm in het echt gezien te hebben en om de pols te hebben gehad ben ik er toch van terug gekomen. Op een of andere manier vind ik het te plastic aandoen en het geeft me totaal niet dat premium gevoel dat je zou moeten hebben bij een merk als Tudor. Hij is mooi, begrijp me goed, maar …

Inmiddels ook een Panerai Submersible Quarantaquattro om de pols gehad. SMACK! Die doet 't voor me, in alle opzichten. Twijfel alleen nog heel erg tussen de Grigio Roccia (de grijze) en de Blu Profondo (de blauwe), ik neig alleen meer naar de Grigio Roccia momenteel. Eerst maar eens even lang naar Youtube video’s kijken en reviews lezen.

8 likes

Dat zijn er twee:

De Tudor ranger of een AT quartz.

Saaie keuzes misschien maar ik wil dat station een keer passeren hah

  • Zwart
  • Wit
  • Geen van beide

0 stemmers

Laco Cuxhaven of Bremerhaven.
39mm, handwinder.

Alternatief? Alternatieven?
Let me know!

1 like

Nomos Club Neomatik sport 39

18 likes

Ik weet het ff niet zo goed. Niet erg. De horlogepot is toch leeg.

1 like

:point_up_2:+1

9 likes

Niet echt iets met stip op 1, maar wel een aantal serieuze kandidaten voor de eerste NA van 2024.

Omega Seamaster Railmaster

Of:

De ‘blue jeans’ dial vind ik uiteraard meesterlijk (want: blauw). Beter geen blauw toevoegen.

Tudor Black Bay 39

In blauw… (huh? Wat schreef ik enkele woorden eerder?) of champagne:

Nomos Ahoi Neomatik Sand

Want: Nomos. Want: ach, zoveel redenen voor. En vast ook tegen. Maar dat boeit niet. Ik wil 'm zien, voelen, om de pols ervaren & dan beslissen. Maar geen stalen band. En da’s wel een soort-van-doel. Volgorde? 't Is nog geen 2024 :slight_smile:

10 likes

Aan dromen geen tekort hoor. Gewoon geen specifieke op horloge aankoop gebied nu.

1 like

Al een tijd droom ik van een Globemaster met witte wijzerplaat.
Maar daarvoor zou ik mijn GMT ‘Great White’ moeten verkopen, en ik weet nog niet of ik daar mentaal aan toe ben… :slightly_smiling_face:
Maar wat is ie fraai!

26 likes

Ik spaar voor een Grand Seiko spring drive automaat. Welke precies, daar ga ik pas dieper over nadenken als het geld klaar staat :smiley:

1 like

Ik ga voor deze

11 likes


Deze vind ik al een tijdje zo mooi maar lastig te krijgen bij de AD.( Sta wel op de lijst eindelijk maar kan zomaar nog een jaar duren)
Twijfel al een tijdje om hem toch bij de GD dealer te halen mijn streven is om hem met mijn verjaardag te hebben as februari.

5 likes

Bescheiden genoeg enkel deze op dit moment. Verder is de collectie even goed zoals ie is

7 likes