2 weken geleden nog naar zitten kijken.
De oudere re-issues zoals van Anthony zijn prachtig, maar hebben geen zichtbodem. De nieuwere modellen krijg ik een net-niet gevoel bij.
Het blijft dus gemakkelijkshalve de speedy.
2 weken geleden nog naar zitten kijken.
De oudere re-issues zoals van Anthony zijn prachtig, maar hebben geen zichtbodem. De nieuwere modellen krijg ik een net-niet gevoel bij.
Het blijft dus gemakkelijkshalve de speedy.
Die boeien me niet. Maar fair enough…
Erg mooi!
Il heb de honger even gestild
Kast is mint, wijzerplaat laat linksboven wat los. Valt in de praktijk qua zichtbaarheid mee door geringe 36mm diameter horloge. Nadeel is de 18mm lugwidth
De UG komt als ik een mooi exemplasr vind
Voor dat bedrag kan ik goed exemplaar kopen en laten reviseren incl kast opmaak met oorspronkelijke brushing door Nico Rijsman (die kan dat perfect zoals al aangetoond met mijn Mark II). Dan kom Ik waarschijnlijk uit op 1000/1250
Maar nu eerst met de Perseo kijken op de maat bevalt
Met je eens. Als je de UG FS Mk1, 2 en 3 eens wilt passen en/of goed bekijken, laat maar weten
Momenteel geen enkel horloge. Wil eerst de tuin bestraten maar wat lastig zeg. Staat best wat moois in het blauwe gedeelte.
Momenteel op #1 een TH aquaracer. Ik heb een pre-owned exemplaar gezien met witte dial, zoiets lijkt me wel wat
Daarnaast op #2 een Apple Watch Ultra, ja, zo’n lel van een ding, maar ik vind ‘em wel tof.
Eens kijken waar het spaargeld naartoe gaat….
Panerai 44mm.
Dus laat maar horen.
Leuk idd stuur je pb
Oef, deze is wel strak!
Ik ook hoor, maar ik heb altijd al grote honger gehad.
Als je wat meer vintage hebt, valt dat heel goed mee. Met 18mm heb je keuze zat.
Jep
Dat klopt idd
Dromen zijn er om te verwezenlijken
True. Maar dan nog zie ik mijzelf niet met zoiets prijzigs om de pols lopen.
Zit tussen de oren. Gewoon doen, als het kan, Daffie.